Väggsmycken



Jag har alltid älskat bilder som ovan. I vårt "duvblå" rum så är det mer romantiskt inrett med superfina sängbord från nordal, vita spetsgardiner, al'a blåvitrandiga/blommiga lexingtonlakan. Väggarna pryds nu av inramade urklipp från gamla, fantastiska veckotidningar (som sparats och som jag bläddrade i som barn, den högst upp är från 1929). Den övre är en ung Lill-Babs (tillägnas min mamma), den undre en ung Elisabeth Taylor (tillägnad petra), de hänger ihop i en liten 'klunga' tillsammans med några till. Tycker de är grymt fina!

Kommentarer

Petra sa…
Tack underbara vän! Puss Petra
Charmiga och fina! Kan tänka mig att de passar in fint i det rummet :)
White Season sa…
Härliga färger och bilder! Vad kul att du varit på Zetas jag ska själv ta och åka dit en helg här snart...ska bli så himla kul, tänk att man kan bli så lycklig över så lite :-) Järnsängen är underbar! Kram Malin
Men det var väl en bra idé - verkligen orginella (och då menar jag det positivt)konstverk!

Kram Maud
☆Therese sa…
Så stilig!! Det var jo en god idé, det er jo så fine farger på de bildene også.
Anna sa…
Jättefina! Och ser du så kurviga dom är - ursexigt! :)
Anonym sa…
Vilka fina bilder!
Rosa Hemmet sa…
Superduper trevlig blogg, hit kommer jag tillbaka, Jag älskar dina tavlor, de är otroligt snygga och de gör en glad :)
Zizzi sa…
Jättehärliga bilder/tavlor!!! Kan tänka mig att det blir superfint när flera hänger tillsammans!
Kram cissi
Anonym sa…
Ja men verkligen - bilderna från förr är så himla vackra!
Useful Art sa…
Håller med! I rätt miljö är det supersnyggt!!

Sara
Brunkullan sa…
Vackra bilder och järnsängen nedan är jättefin.
Byggkoma är vanligt har jag hört;) Och det har vi hamnat i också efter en vanlig renovering. Mycket småfix kvar. Ska ringa snickare nu, så kanske det blir klart!

Susanne
Service Care sa…
Jättesnyggt och man blir glad av bilderna!
Anonym sa…
Härligt med tavlor som har personlig betydelse samtidigt som de är fina. Det ger verkligen ett hem personlig atmosfär :)

Populära inlägg