proffsiga drinks


Hur coola var inte dom här då! grymt för 'garden party', tänk att fylla med olika drinks - margarita, jack & cola, gin & tonic... Eller bara saft och härligt fruktiga juicer. Tänk till barnkalaset. Vill ha till min planerade tjejdag/kväll om några veckor. Lite onödiga ting men ack så härliga. Som vanligt från US och pottery barn, men kanske finns någon liknande variant här hemma... Tack för alla rara hälsningar om vårt badrum, har klippt ut planritningen över badrummet (för att se helheten), så lägger upp snart.

Kommentarer

anna k. sa…
Jag köper dem - rakt av!!
Handplockat sa…
Mums så snyggt
blir sommar fest sugen
pottery barn har myket snyggt
ha en toppen tisdag
=)
Miss Marie sa…
det dar var riktigt snyggt, roligt och praktiskt ju! du far hojta til om du hittar nagot liknande i sverige... :)
Mia sa…
Fiffig idé! Det är ofta det man inte behöver som är roligast att köpa..:)

Ha de bra, Mia
Hej!
Åh så fina! Vill ha!!!
Anonym sa…
Vilken kul idé och praktiskt att servera drinkarna ur sådana!
Typiskt att just pottery barn ska ha allt fint.. kan ingen öppna en pottery barn i sverige, det hade gått jättebra! :)
New Me sa…
Vad tuffa de var! Hade förgyllt vilken fest som helst! Men det kräver en tur till USA! Själv köpte jag roliga drinkmixer på Grays American Store förra sommaren till min amerikanska grillfest. Man köpte "hinkar" med drinkmix i och tilsatte spriten, in i frysen och det blev den godaste Mojiton jag druckit! På "hinken" fanns det en kran, liknande den du hittat. Kanske inte lika snyggt men de passade väldigt bra in på en grillfest.
Ha en skön vecka i solen!
Vilken härlig bild! Pottery Barn borde verkligen öppna butik i Sverige. Jag hade blivit stamkund direkt.
Ååh gud så fina, vill ha vill ha vill ha :-D Ska verkligen hålla ögonen öppna efter dom!

Lycka till med trädgårdsboden, ser ut att bli hur bra som helst :-D och badrummet var inte dumt!

/Magdalena
purple area sa…
Kul idé, ser riktigt gott ut också!
Bianca Leoni sa…
Jättemysiga och super inspirerande blogg.
Har en variant av samovar i min butik, kanske en mer romantisk variant, men den är jättefin.

Jag har en bild på den på min blogg

http://tuffochsnorkig.blogspot.com/

under "my boutique"
Vilda sa…
De var verkligen glassiga! Superläckra! Kram!
Anonym sa…
Snygga! Längtar efter en riktigt varm sommardag!
Anonym sa…
Sån vill jag ha! Ja det vore på tiden med lite planlösningar! ;) Fint blir det ialla fall
/Anna Uppsala

Populära inlägg