När katten är borta..

foto Marie Claire
så dansar hennes vän på bloggen. Jag passar på att skriva ett litet inlägg då hon är bortrest i några dagar. På dagarna pysslar jag i min blomsterbutik, idag har jag ägnat hela dagen till att skylta om, gör alltid ett fönster till barnen och denna månad fick det bli ett sagolandskap med älvor och fjärilar mm. Fantastisk idé att fästa tapeter på glas som vaser, det ska jag nog prova imorgon. Nu måste jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp tidigt och köpa pioner och röda rosor. /P

Kommentarer

ja kul ide!!!!Go kväll!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan
Zizzi sa…
Nu blev jag inspirerad! Kan ju också skriva ut foton på barnen, och klistra på och sen ha som ljuslyktor. Ska nog prova på båda sakerna.
Kram cissi
Anonym sa…
Eller göra kakelplattor....
se min väns inspirerande tavla.

http://yngla.blogspot.com/search/label/Kakelplattor
Anonym sa…
å pioner unrar var de finns älskar dessa blommer,

fin blogg o bra tips.

synd att inte se alla fina krukor o blommor mvh

evelyn
Annika sa…
Härlig bild och en bra idé!

Populära inlägg