trötta kvällar


foto: dreamhouse
Min trötthet håller i sig...just nu blir det inte mycket gjort här hemma i veckorna utan bäddar gärna ner mig tidigt efter ett varmt bad. Den där timmen med sommartid har ställt till det lite, visserligen blir dagarna längre - det är ljuvligt med ljuset! men är desto tröttare so far. Tar igen det i helgen hoppas jag. Ska iof iväg med ett flyg som går 07.00 på söndag..phuu (jobb). Här en bild på våran fina kudde (härliga färger), som nu pryder vår gigantiska soffa på övervåningen.

Kommentarer

hej!
Vilken fin kudde!
Hoppas att du piggar på dig snart :)
Kram!
Sååå härlig kudde!!!
För mig är det tvärtom,,blidde mycket pigare nu, eftersom det är så mycket ljusare!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan
Pernilla sa…
Jag tror att du är helt utmattad efter hela processen. Passa på och ta det lugnt, tids nog kommer energin tillbaka. Flyg som går sådär tidigt är inte roligt. Ska också med ett sådant om ett tag. Det är ju uppstigning i okristlig tid. Särskilt när man bor på Värmdö... ;)
Therese sa…
Lekre puter fra Designers Guild. De oste det vårstemning av :)

Ha en fortsatt fin kveld.
Anonym sa…
Hej hopp! vad kul att hitta hit.
Vilken fin blogg du har, hit kikar jag gärna in igen. Roligt att bygga nytt,de har vi med gjort.
Lotta:)
P.s Vilken fin kudde.
they have a beautiful blog.

loves greet from germany
xo andy
Annika sa…
Vacker kudde! Det är många som är vårtrötta - snart blir det bättre!
Grattis till det fina huset, hoppas du börjat njuta lite eller är det tädgårdsplanering på gång?
Du har iallafall otroligt fint.

Ha det bra kram åsa

Populära inlägg