Jag är nu moster!


Nu har han äntligen kommit ut!! min lilla systers efterlängtade son. Efter 22 tim (hon kämpade som en hjältinna - som alla gör i den situationen) tog han sitt första lilla andetag i den här världen. Som ni vet har jag varit på resande fot några dagar men har nu landat och är äntligen hemma. Så ledsamt nog var jag inte hemma när han kom ut.. men det går tydligen två virus så man får ändå inte besöka sjukhuset. Men imorn får de komma hem och gissa om att vi ska välkomna dem. Skulle vilja köpa en sådan här gosig och supermysig fåtölj till bebisen men den är tyvärr från usa och pottery barn, men visst är de coola. Tusen tack till världens finaste vän som bidragit med fina inspirerande inlägg medan jag varit borta. Visst e hon duktig! Längtar nu till helgen, vi ska köpa lite grejer till altanen så hoppas att våren kommer för att stanna nu. Åh ska få krypa ner i MIN egen säng i vårt fina hus och vårt fina sovrum - det är lyx. nattinatti

Kommentarer

GRATTIS MOSTER! KRAM
Grattis!! Vad roligt!
Välkommen hem också :)
kram!
Pernilla sa…
Yippiee! STORT GRATTIS! Stackars syrran, 22 timmar är inte kul. Speaking from experience.. Det är alltid lika underbart när de kommer ut de där små liven, det är verkligen små mirakel!

Och vad skönt för dig att få komma hem. Som nyinflyttad i nybyggt hus är man nog inte jättesugen på att röra sig hemifrån...
Gratulerer så mye som tante :O)
tinemor sa…
Masse grattis som tante!!!
Grattis!

Söya stolar.

Kram Maud
Zizzi sa…
Grattis! Vad kul!
Kram cissi
Anonym sa…
Grattis, det är underbart att vara moster. Jag trodde inte att man kunde tycka sååå mycket om sina syskonbarn, men faktum är att det är så nära egna man kan komma.
Nettan sa…
Grattis till Moster & Välkommen hem Igen...
Kram Nettan
Mimmi sa…
Grattis!

Är inne hos dig och smygläser allt som oftast. Blev helt förälskade i barnfotäljerna. Jag hoppas att det är OK att jag "lånar" bilden och samtidigt länkar tillbaka till din sida.
dreamhouse sa…
alla: tack rarisar!! det värmer!

mimmi: ja visst e de underbara!!! du får gärna länka!

kramkram
Anonym sa…
Stort Grattis och hälsa mamman o pappan! Coola flodisar! Hälsningar finikanten!
Mia sa…
GRATTIS GRATTIS!

Vilka mysiga fluffiga saker! Jag undrar om det går att beställa från Pottery Barn? Har du eller någon annan som läser det här erfarenhet från det, skriv gärna till mig!

Ha en skön helg! Mia
Anonym sa…
1000 grattis, det är speciellt att bli moster/faster. Passa på att gosa mycket de växer så snabbt!
Stort grattis till att du har blivit moster!

Ha en toppenbra helg!
Kram Jenny
Stort grattis till att du har blivit moster!

Ha en toppenbra helg!
Kram Jenny
Johanna sa…
Grattis till den nyblivna mostern!
Du har ett helt underbart hem så jag förstår bra att du njuter av varje stund i det!
Siliani sa…
Ai que lindos,amei todos queria um igual pro meu bebê Arthur.
Anonym sa…
Grattis Moster!
Du vet väl att det är en titel med vissa förpliktelser..;-)
Hälsar moster x 4.
Brunkullan sa…
Grattis då Moster:)

Och välkommen hem! Tänk att få snusa på väldoftande babyhud..mmmmm..det var några år sedan man själv hade så små, så nu får man njuta av vännernas istället:)

Susanne
Anna sa…
Grattis Moster! Fick själv mitt andra barn (en dotter) för 10 veckor sedan och jag kan verkligen inte få nog av henne. Hatade graviditeten och skulle inte ha fler barn. Två dagar efter en mycket svår förlossning talade jag redan om fler. E det nåt fel på mig eller!!!!? :)
I vilket fall som helst: Jag har länge letat efter liknande fåtöljer! Va fina dom är! Om du får mer info om dem så säg till!

Populära inlägg