fina fynd



foto: dreamhouse
Kommer ni ihåg skåpet som min käresta köpte i höstas... nå, nu har det iaf fått sin plats i huset. Sitter bra där. Fler saker vi fyndat under åren är den här finfina kistan, gillar massor för den har en lite 'allmoge' känsla som möter de 'asiatiska'. Visst är det Vår i luften idag! Låt de hålla i sig till helgen. Vi har vår grill på väddö men tror minsann det är dags att hämta hem den. Sen måste vi få till utemöbler nu när man har altan och allt...saker och göra, grejer och fixa. Fortsatt skön vecka till er!

Kommentarer

Nettan sa…
Fina saker, korgen va jättefin.
Konstigt att det alltid finns en massa att göra =0)..
Visst har vi det soligt & varm idag den 1 April, nu är våren äntligen här..
Kram Nettan
Oj vad det skåpet var tjusigt!
Anonym sa…
Jag bokstavligt talat °drog efter andan°
när jag såg skåpet!
Det var urläckert.
Ja; vår i luften - underbart!
Önskar Dig en fin vecka! kram Hannah
Anonym sa…
När du tröttnat, lova att genast skicka skåpet till mig ;-)
http://hemmariket.blogg.se
Anonym sa…
gulligt skåp, jag såg det redan igår och undrade vad det var.
Visst har det varit en härlig vårdag, här blommar de japanska körsbärsträden redan..
Mia sa…
Här i London är det härlig vår med, solglasögonen är på och cappuccino intagen på en uteservering. Äntligen! Som vi väntat eller hur...
Tingeltangel sa…
Vilka fina saker! Och vilket underbart ljust och vackert rum ni har på övervåningen.
Anonym sa…
Smyger in och kikar hos dig ibland... så sött skåp, precis lagom skavt av tidens rand! Visst var det vår i luften idag! Såg både vitsippor och gulsippor... vinden smekte varmt på kinden och lusten att ta av sig jackan var stor - den där känslan som kommer och man går liksom på den varje år och - vips så blir man förkyld...
Kikar in igen om ett par dagar.
Må gott,
Bella
oj vad det händer mycket här!ni har verkligen ett helt sagolikt drömhus!!! såg i inläget nedan om ditt fynd, fotöljen, har precis en likadan, älskar den! kram lotten
Hej!
Åh det där skåpet är verkligen såååå fint!
Hej! Måste bara meddela att jag tror att jag har blivit kär...i din blogg! Den är helt underbar! Har blivit så inpsirerad att jag faktiskt beestämde mig før att børja blogga själv, blir spännande att se hur det går...! Kram och lycka till med ert fina projekt!
Vilken lycka att få inreda ett så vackert hus. Väntar med spänning på inredningen av terassen på 60 kvadrat.
Handplockat sa…
hej
jag önskar verkligen att du visar bilder från ert fina hem på "Mitt hem" på Allt i Hemmets hemsida så fler som ännu inte hittat hit får njuta av ert härliga hem.

ha det bäst
Vilket fint skåp!!! :-)

Du visar så många fina bilder här. Underbar inredning!

Kram och ha en fin dag!
Vilka fina fynd och det förbandsskåpet var ju helt underbart! Så otroligt vackert ni bor, ljuvliga rum & möbler! Mari.
Anonym sa…
Snyggt värre! Och du har verkligen fingertoppskänslan, den sällsynta känslan. ;)
martina sa…
Skåpet gillade jag jättemycket! FINT, bra fyndat...

Populära inlägg