Nya utsikter 2008


bild från house style
På alla sätt går vi just nu mot ljusare tider.. skönt. Det har varit ett helt galet händelserikt år, 2007. Känns som att allt hände på en och samma gång. Fick erbjudande och slutade mitt jobb efter fem år. Började på mitt nya jobb som resulterade till att jag har under hösten startat upp mitt egna företag - kommer berätta mer om det sen, (så ni förstår att jag varit extra pressad). Samtidigt har vi fått bygglov och byggt hus (och varit så arg så arg). Dreamhouse startades. Har sålt min lägenehet efter sex år.. Och mitt i allt så blev frasse sjuk och lämnade jordelivet... Ser så mycket fram emot ett lugnt nytt år. Ett Gott Slut och Gott Nytt År till er alla rara.

Kommentarer

Mia sa…
Önskar dig ett gott nytt 2008 och jag förstår ju då att du önskar ett liiite lugnare år än det nuvarande. Ser fram emot inflyttningen i Dreamhouse!! :o) gott slut hälsningar Mia
hallakulle sa…
Önskar dig också ett gott nytt år! Nästa år borde bli lugnare för din del...jag menar, det kan ju inte vara möjligt att det ska hända lika mycket två år i rad...!?
Ser - som föregående talare - fram emot er inflyttning. Kram, Anna
Lilian sa…
Önskar dig ett gott nytt år!
kram Lilian
marie sa…
Jag önskar dig också ett gott nytt år i lite lugnare tempo! Hoppas att inflyttningen går bra och att du sen vill visa oss lite vackra bilder.Kram
Gott nytt år! Nästa år blir säkert fantastiskt :)
Anonym sa…
Gott Nytt År!
/Annette
Anonym sa…
Ett mycket gott nytt år, hoppas ni snart kan flytta in i ert fina hus!
/Anette
Anonym sa…
Jag önskar dig allt gott inför det nya året. Det blir det bästa året någonsin - det känner jag på mig ;-)
Pernilla sa…
Vilket år du har bakom dig! Otroligt! Ta nu hand om dig och tänk ljusa tankar om huset som vips blir klart!
Ska bli så spännande att höra om dina planer!!!
STOR GOTT NYTT ÅR KRAM från mig!
//Pernilla
http://skrivarmamma.blogspot.com/
ACStyle sa…
Gott nytt år till dig också raring! Väntar med spänning på mer bilder från ert underbara dreamhouse!
Cecilia sa…
Keep up the good work! Alltid lika trevligt att besöka din blogg och läsa om dinainredningstankar och ta del av vackra bilder!

Gott nytt år-kramar
Cecilia
Signes Vind sa…
Ett riktigt Gott nytt händelserikt 2008 önskar jag dig - med massvis med goda händelser.
Kram Lotta
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sara sa…
Gott Nytt År !!
Anonym sa…
Gott Nytt hus år!!!!
/Mvh
Sofia
Vit stjärna sa…
Hoppas ditt 2008 blir lugnare och ändå så innehållsrikt! Tycker så mkt om din blogg å alla fina bilder du nosar upp å visar oss! =o)
Gott nytt 2008!
Kram Anna
dreamhouse sa…
alla: ni är så fina som lämnar så otroligt fina hälsningar! jag är så otroligt tacksam att ni gillar och besöker mig. Och tusen tack för era lyckönskningar och som alltid era uppmuntrande ord. Tänk vad glad och varm man blir. Ni är bäst! kramkramkram camilla
Annika sa…
Gott Nytt År! 2008 kommer säkert att bli ett toppenår för er i det nya vackra huset! Då kommer ni förhoppningsvis att glömma allt strul som har varit med bygget. Jag fortsätter läsa din fina blogg!
Anonym sa…
Gott nytt år till dig! Blir roligt att följa ert bygge under nästa år!

Kram
Lisa (Som nu är i vecka 41+2..ska lillen hinna bli en -07:a eller blir det en söt liten -08:a)
Karna sa…
Det har vært et begivnhetsrikt år for dere, håper dere snart kommer dere inn i deres nye hus, og får en flott start på det nye året. Godt Nytt År til dere!

PS
Håper vi får høre mer om bedriften du har startet!
Evelinas hus sa…
Önskar dig ett Gott Nytt År!
Hoppas ni får flytta in i Dreamhouse snart.
Kram Caroline
Nina sa…
Gott Slut och Gott Nytt 2008!!!!

Det har verkligen varit ett händelserikt år för er, det låter otroligt spännande med ditt nya jobb/företag... Väntar med stor spänning på fortsättningen på er saga!

Lycka till! önskar Nina
Anonym sa…
Godt nyttår, og gleder meg til å få se hele drømmehuset ditt i 2008:)
Metteflette sa…
Godt nytt år! Håper dere snart kan flytte inn i drømmehuset og begynne å nyte! Klem fra Mette
dreamhouse sa…
lisa: ojoj knip igen! jag är född den 2 jan!! lycka till massor!! kramm
Marie sa…
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Hoppas ni snart kan få flytta in i erat hus och att vi kommer att få se många fina bilder där ifrån.

Kram Marie
Anonym sa…
Ha ett riktigt Gott NYtt Är! Det värsta är över (om det nu ska kunna vara till tröst).
Ser fram emot nya äventyr och den lovade rapporten om ditt nya jobb.
Hälsning AnnA
Ønsker deg et Riktig Positivt godt nytt 2008 gumman!
Håper alt går som du har planlagt, at dere får nytet dere nye vakre hjem og lage mange nye gode minner sammen. Ha en underbar kveld og SKÅL!

mange klemmer fra Aina ;)
anna k. sa…
Gott Nytt År!

Kramar AnnaKarin

Populära inlägg