hur långt kan de gå???


The war continues. Först så sattes fel tapet i fel rum, kan hända och åtgärdades. Vi satsade pengar på de här lovly tapeterna från Ralph Lauren i hallen. Hade egentligen allt annat än råd, men drog in på annat. Nu har 'hans' målare gjort ett sådan uruselt jobb och mönsterpassat helt fel!!!! Jag antar att vi kan sjunka mycket djupare ner och ni är så många som vet hur det är och har haft än värre resor än vi. Men vad är det för fel?! Dessutom har han inte gjort ett dyft på hela veckan och klagar just nu över fel trösklar (vilket inte alls stämmer han vet bara inte hur han skall sätta dem)... Jag säger god natt.

Kommentarer

Anonym sa…
Ingen empati...inget bra jobb...Byt ut snickarn..och målaren!!!!!!!!!!!Vilka tomtar - och vem tror på tomten....
Hoppas ni får stöd från husleverantören!!!!!!!!!kram till er som orkar hålla ut. Men fint blir det förr eller senare-det är det enda som är säkert just nu!
Men vad är det för nisse? Hur svårt kan det vara, är man yrkesman ska man ju lösa saker.. Suck!
Anonym sa…
Usch fy fan va' tråkigt! Det är bedrövligt detta. Yrkesstolthet vad är det?!

Jag bygger själv hus nu (har fått stomme och tak än så länge bara)och jag kan bara säga att stålsätter mig inför det som komma skall...
Hejsan, usch vilken otur ni verkar ha. Vårt hus är nu helt klart och vi flyttade in för 2 veckor sedan, sitter framför brasan och myser...snart är ni oxå där.
Förstår nu vilken enorm tur vi haft med våra hantverkare, inte en enda grej som blivit fel-helt otroligt..men den som väntar på ngt gott....
Anonym sa…
Mannfolk! Fagfolk! hah! snøft... :(

Populära inlägg