Tine K Home - formland


vita & silvriga kuddar. vita lyktor.

3,5 högt skåp fullproppat med ljuvliga ting

svart & vitt.


nytt är de härliga mjuka handdukarna. vitt & natur. fräscht.

vit bambuskål för tvål. söt solfjäder i natur.

hampa, silver, bomull, siden, pärlemor

dinglande skärmar och vita fåtöljer. quiltade kuddar & täcken.

armygrönt och vitt

matbordet är en unik pjäs men även till försäljning

nya dricksglas och såå vackra skedar i snäckskal.

kuddar & stora sittpuffar

Här får ni ett litet smakprov på Tine K Homes monter. Montern var indelade i flera rum och ytan ca 120 kvm. En riktig godisbutik kan jag lova. Kläderna är ljuvliga och finns för stora och små (som är galet söta). Jag tog en långpromenad på eftermiddagen med min söta syster som var på besök tillsammans med sin lilla 10 mån busunge. Solen sken och fåglarna kvittrade för fullt, kändes nästan vårlikt. Men kallt som attan. Hoppas ni får en skön kväll alla fina! xx

Kommentarer

Anonym sa…
Mmmm, svart, vitt och natur... aj lajk!!! Jättefin monter!
Anci sa…
Där var det mycket fint !!

Kram
Bitte sa…
Hallå !
Jag hade nog inte klarat den mässan. Hade nog kedjat fast mig vid något skåp. För mig är Tine K något speciellt. Jag blir helt salig och faller i trans när jag ser hennes bilder och saker.
Försöker få till ett hem i stilen men det är inte helt lätt , men roligt. Ha det bra Bitte
Tulipa sa…
Jättesnyggt!
Tack för titten!

Kram
Det är lätt att gå hem med en STOR påse från en sådan godisbutik : )
Idag har jag länkat till dina inlägg om badrum. Hoppas att det är ok! : )
Kram Anna
Anonym sa…
Åh så mkt fint! Undrar vilken butik i sthlms området skulle du säga har störst Tine K sortiment?Tycker det är så synd att dom flesta butiker bara plockar lite grann så man får liksom aldrig se hela konceptet.Ja jag tror du förstår hur jag menar.
Tack för att du visa er fina monter nu är man ju helt prillig av alla saker man vill ha.

Sofia
Jättefina saker! Precis sånt jag gillar! Härliga färgnyanser...
Hej!
Wow så mycket snygga saker!!
Förstår att det var som en godisbutik :)
Kram!
Anonym sa…
Stor drömmande suck...Lovely!
Kram A-S
Tine K har så snygga saker. Man bara vill ha allt.

Hälsn Anne
Jannice sa…
Jag vill se den bruna stora lampan på bilden http://1.bp.blogspot.com/_pF_R2W15iUE/SYhwobDhxwI/AAAAAAAAHKo/_NMLk4UJS50/s1600-h/armyrum.jpg i verkligheten. Var hittar jag den??
Kram
DRÖMHUSET sa…
Såååå mkt fint!!!! Jag skulle blivit helt hysterisk om jag hade vistats där *fniss*
Så många godbitar :-)

Kram Sofie ♥

Populära inlägg