sommartid


Nu är det sommartid, på riktigt..

Sen att gräset kan bli grönare och träden kan få slå ut, det är ju minsann bara en tidsfråga. Nu längtar jag innerligt efter våra doftande syrener, kaprifolen, hur gräset luktar och framförallt känslan av barfotafötter..

 Idag har jag lagt det mesta jobb åt sidan och bara fixat. Vikt tvätt i massor, klippt äppelträd, så att jag har stora blåser i händerna, nä hittade inga handskar. Krattat och rensat i rabatter. Vi har haft varm vår och så galet skönt. Mannen har snickrat på inredningen i mitt nya kontor, och nu sitter jag här..alldeles salig. Så himla himla fint och jag är himla nöjd. Lite smått fattas och saker ska upp på väggarna, men i det stora är det klart.

Lite lite fix till, sen i säng.

Nattinatti
kram camxx

Kommentarer

Unknown sa…
Gorgeous! Especially the owner!
Thanks for sharing x

Populära inlägg