sommarbris

bilder från coastal living

Sommarfeeling♡
Man riktigt känner de ljumma sommarvindarna som drar lite i hårtestarna..en svag doft av tång..ljudet av vågorna..Här en riktigt medelhavskänsla..

Den här tiden på året blir jag alltid lite drömsk och längtar efter sådana där härliga semesterdagar som man kan spara minnena av, och sen plocka upp..typ nu.. Älskar skärgården och någon gång ska jag nog ha en litet torp på någon holme..fiska, läsa morgontidningen och sippa kaffe på min alldeles egna brygga..

Jag vill ha ett hus vid havet
där jag kan se på alla båtarna
som lägger till
Jag vill ha ett hus vid havet
där jag kan höra alla måsarna
och göra som jag vill

/Marie Fredriksson 

Får bli dagens inspiration!

Nu ska jag iväg och shoppa lite stora krukor som jag ska fylla med våriga blomster, som klarar sig ute?! Det är till en visning som äger rum i helgen..

Fin Tisdag önskar jag er!
kram camxx


Kommentarer

Populära inlägg