homestyling - think pink


 
bilder från notar och dreamhouse

 
I helgen stylade jag en liten etta på 26 kvm. Den blev väldigt söt och budgivningen är redan i full gång, trots att det inte är visning förrän nästa helg...det gillar man.
Vill ni se mer, kika gärna här

Idag har jag varit iväg på ett nytt spännande möte. Älskar att träffa alla fina människor som väcker kreativiteten i mig och väcker lust att förändra och hjälpa till. Kan man ha det roligare..♡

Imorgon fredag och den är efterlängtad. Har jobbat nonstop sedan vi stoppade in väskorna från Lofsdalen, för två veckor sedan. Vårt hem behöver lite kärlek och det behöver röjas, städas och fixas. Inredningen till mitt kontor är klar, och det ska förberedas för tapetsering. Ja ni hör, ingen rast ingen ro..

Nu soffmys. Kram camxx

Kommentarer

Malin sa…
Älskar stolarna i köket! Men har du något tips på vart jag kan få tag i dem!! :) Tack för en inspirerande blogg!
dreamhouse sa…
Malin, ledsen för sent svar! De är klassiska Öglan stolar i svarvad bok som IKEA en gång tillverkade. Du har även de klassika Thonet stolarna, hittar på bl a Länna möbler etc. Men du kan fynda dessa, görs även i plast, lika fina. Du kan fynda på Blocket eller Lauritz billigt! Lycka till!! kram camxx

Populära inlägg