hemma hos mig




Härom dagen visade sig solen och spred sådant vackert ljus...det riktigt andades vår. Blev såklart även påmind om att fönstren snart ska få sig en vårrengöring..fast i år tänker jag invänta den värsta pollensäsongen, förra året hade jag ett gult damm över alla nyputsade fönster..ja överallt.

Sen har ni sett, ormbunkens återkomst, jag gillar massor och tror helt klart det är en växt vi kommer få se mer av. Den är sådär skönt grön♡

Välkommen in alla nya fina besökare, igår mötte jag upp den här vackra donnan i Sickla över en härlig lunch, och idag länkar hon och skriver så fint om mig. Rodnar lite och tackar ödmjukast för fina ord. Tack snälla fina Petra och House of Phillia, här finns det inspiration om något.

Skön kväll till er!
kram camxx

Kommentarer

Linnea sa…
Äntligen bilder från ditt fina hem. Härlig inspiration och ser gärna mer!
Härlig inspiration. Zandvoort är favoritbutik nr 1:) Går att hitta mkt snyggt där. Inser efter inflytt att en hel del möbler måste bytas. ut. Det blir dyrt det här/J
dreamhouse sa…
missfixtrix: haha eller hur.. man får spara och välja det finaste! kram cam

Linnea: ja det kommer, lovar;) Tack rara kram camxx

Populära inlägg