moodboard - mitt kontor

moodboard för mitt kontor - dreamhouse

 
Mitt i alla inredningsuppdrag och stylingar håller jag samtidigt på att planera och göra om mitt hemmakontor/gästrum. Behöver mer plats för förvaring och större ytor att jobba på,

 Just nu har vi en varm duvblå nyans på väggarna som jag alltid älskat. Inredningen går i svart, likaså golven. Alla lister etc är såklart vita. Nu efter snart 7 år vill jag ha en ljusare och mjukare känsla. Den ljuvliga tapeten (med liten sidenkänsla) är från Wohnzimmer, min man snickrar all inredning. Det blir ett lååångt skrivbord med plats för två, lådor och skåp. En lång smal skänk där jag samtidigt kan stå och jobba, ovanför ett gigantisk anslagstavla med plats för alla min moodboards som jag jobbar med.

Min fina Tine K Lampa i siden, tidskriftssamlare i vitt trä, med små griffeltavlor från Allrum, där kommer även mitt fina timglas från. Hay hand, och ljus från Byredo. Det kommer att få åka upp rullgardiner i bambu, en sisalmatta och gröna härliga växter. Yes, more to come..

Hoppas ni har en härlig start på veckan, idag fick vi insupa lite varm sol, det är gott..

kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg