uppåt väggarna


Är just nu kär i tapeter.. Bort med fondväggar - tapetsera hela rum. Iom vår lilla groda i magen skulle jag gärna tapetsera om i det blivande barnrummet. Men där sätter min man stopp. Han tycker knappast att vi ska tapetsera över de neutrala ralph lauren tapeterna som vi nyligen satt upp där. Grejen är att vi valde dem dessutom så att vi skulle kunna matcha både för tjej eller kille, så jag vet, han har rätt.. Men ni vet, man vill ju ändå.. men får hålla mig. Ovan härliga inspirationsbild är från ett hus som vi var intresserade av för länge sedan. Härligt just med tapeten. Hoppas ni får en skön dag. Jag ska till läkaren och därefter ska vi på andningsutbildning inför förlossningen, känns lite overkligt. xx

Kommentarer

purple area sa…
Åh, så fint, härlig tapet!
Vimsingen sa…
VIlken fin tapet!
Har du någon aning om var den kommer ifrån?
Angelica sa…
Den härliga bilden "lånar" jag till min inspirationsmapp! Jag håller med dig helt, man skulle kunna ändra om i evighet :D Och det finns så mycket fint. Det är ju en härlig tid ni har framför er, med det lilla livet i magen! Njuuut massor!

Hoppas att du får en ljuvlig dag!

Kramar

Angelica
Tulipa sa…
Jag är också såld på tapeter och allt läckert som dyker upp där...

ha det bra!
Mariette
Anci sa…
Hej ! Hoppas att du och "magen" mår bra !
Jag kan tycka väldigt mycket om tapeter ibland, frågan är bara var de passar.

Kram
Anci
solåkra sa…
Är det Nostrell Priori? Det är i allafall en helt fantastisk fin tapet
Lise sa…
Kommer ihåg det där huset ,låg i Flen helt fantastiskt inredning,Ägarna flyttade hit från England undrar varför dom sålde.

Lise
Beautiful...I love the high ceilings!
Jas
Ireland
dreamhouse sa…
lise: Precis! helt ljuvligt!!
solåkra: har tyvärr ingen aning om vartifrån tapeten kommer, men den är underbart.

kram alla
Den tapeten är fantastisk!
Haft ngt liknande en gång i tidigare liv....om du förstår. Har hunnit med några olika rum....
Lycka till med magen!
Kul att läsa din blogg
Carin
Åh, precis samma diskussioner har vi haft också! Eftersom vi inte visste om det var en Astrid eller en Gustav i magen så konstaterade vi att vitt blir bra så får accentfärgerna komma senare. Nu blev det ju en Astrid men tror ändå att det blir vitt och marinblått - med ett stänk av rosa såklart...! :)

Och appropå barnvagnar och all annan utrustning till bebisen - underbart att ordna med men en mardröm att välja bland allt fint...!

Hoppas att du är i ok form, kram Caroline

Populära inlägg