övertrött


foto: country living
hmm.. tror att jag minst sagt behöver lite sömn just nu, när man för tredje gången schamponerar håret istället för att ta balsam så är man rätt trött. ser även ut som att jag blivit överfallen av en galen vildkatt, är helt sönderdriven och blåmärken över hela armarna (man har ju varit smart nog att ha haft linne på sig, jätteskönt när man släpat enar etc). usch behövde få klaga lite.. jag är dessutom så jkla irriterad på vår husleverantörs representant, just nu suger hon (det lär förmodligen bara bli värre med allt när väl bygget sätter igång oxå, jag vet ju det..). hoppas ni har en mysig skön kväll och hoppas ni får en bra vecka. natti.

Kommentarer

Signes Vind sa…
Just nu är jag inte avundsjuk på dig men det vet jag att jag kommer vara till vintern! Försök bara ta en dag i taget och njuta av att ni faktiskt står i ett av era största livsprojekt!
anna k. sa…
Hm, jag antar att man måste vara ganska hårdhudad för att orka med ett husbygge (har jag hört av folk i samma sits som ni).

Hoppas du piggnar på dig och kommer igen med nya friska krafter, för snart står det där, drömhuset!
Usch, vad trist det är att ha att göra med människor som inte gör det man förväntar av dem! Hoppas du får vila snart så krafterna kommer åter! :) Är verkligen nyfiken på alla auktionsfynd ni gjort! Förresten, blev ni nöjda med er semester på Österlen?!? Kramis!
I can more or less understand everything you write but would find it hugely embarrassing to try and comment in my feeble Swedish. I wish you lots of rest for now and strength for the days ahead. Keep thinking of the finished result! (Although not so easily done as said sometimes). I love your blog and come here regularly to have a look.
dreamhouse sa…
signes vind: tsuen tack för pepp!! du har helt rätt.. det är ju såhär.. och man får se framåt.. tack söta du!

lantlivs anna: gullis tack tack tack... ja det är slitigt, men som du säger, man måste nog tänka så. kram

vårt nya hem:ja det är det värsta som finns..hmm men jag har börjat förstå att det är såhär det är.. jag lovar att bilder kommer snart! just nu är de kvar i dalarna då vi ska hämta ner allt när vi flyttat till den andra lägenhet i väntan på huset.. så håll ut..;) jaa det var helt underbart! förstår er fullt ut! älskar österlen och gjorde ett galet fint fynd.. du får höra mer snart!! kramkram

sancturay: thanks a million for your sweet sweet words.. I really appreciate it and I need it... I am impressed that you understand! I am glad that you visit me and that you like it! hope to see you soon again..;) lovexx

Populära inlägg