nordliv





idag har vi varit och köpenhamn och shoppat! massa härliga ting från bl a green gate, söta koppar och små ljuvliga bak/kökshandukar i alla dess möjliga mönster och färger. kommer verkligen känna mig som 'leila bakar' när jag väl sätter igång. vi köpte även lite day home grejer och det bästa av allt, sprang på ett helt galet snyggt franskt plåtskåp från 30 talet. den stora frågan är nu hur vi får hem det.. (de är jättestort) håller på att kolla olika transportmöjligheter. har dock inte köpt det ännu. blev även en sväng till på tine k och hittade denna fantastiska bok - NORDLIV skandinaviske boliger, jag älskar varenda sida i den! köp köp! imorgon entrar vi återigen svensk mark och styr kosan mot österlen.

Kommentarer

Anonym sa…
Åh, vilken fin bok och vad kul med shopping! Har du tips på bra inredningsbutiker i Köpenhamn?
/B
www.lyckligagatans.blogg.se
Mrs M sa…
Vad avis jag blir! Det låter som en drömsemester, skåpet ser jag fram emot att få se :)... Ha en fortsatt bra semester!
Anne sa…
Spennende saker.
Skal bli spennende å se hvordan det går med skapet.
Jeg fant ett i Danmark i sommer, men måtte desverre forlate det pga. transport. Har ikke kommet over det ennå.
Boka skal jeg ha!!
Milly sa…
åh, låter som om ni har en underbar semester, håller tummarna att du får skåpet hemskjutsat, det låter superfint! Önskar er en skön fortsättning på resan/ledigheten.

Vilken härlig hallbild, gillar!
dreamhouse sa…
/b: ja inte så jättemånga men lovar att göra en lista när jag kommer hem!! ja köp boken, den är underbar!!

mimmi:ja jag hoppas vi kan hitta något sätt att få hem det från danmark, ska kolla upp när vi kommer tillbaka till stockholm! det är helt unikt! så snyggt! tack o desamma! kram

anemone: ja det är inte kul! det måste ju gå på nåt sätt??!! bra, du blir inte besviken!!

milly: tack gulle! hoppas du har det gott du med! kramkram
Anonym sa…
Hej
Boken finns på Adlibris, kostar 349 kr
Härlig blogg! Härliga bilder!!
Zun sa…
Boken ser ju underbar ut!!
Anonym sa…
Det ser ju ut att vara en helt underbar bok. Hoppas att ni får en trevlig semester och lycka till med alla auktioner mm!
dreamhouse sa…
eva: tusen tack för tipset! rekommenderar den varmt. hur mycket fin inspiration som helst!

zun: ja köp om du har möjlighet!x

kix: tack snälla! jag hoppas vi hittar nåt bra! det är så otroligt kul med auktion. hoppas du har en skön semester och tack för att du kikar in här!

Populära inlägg