semester semester semester


foto:escapehome
nu har vi lämnat underbara tilsvildeleje, jag kan varmt rekommendera ett besök på strand- hotellet. underbara green gate koppar till frukosten och magiskt solnedgång på kvällen, man kan inte må bättre.. en dag vill jag bo där.. Idag har vi checkat in på lovly skovshoved hotel i charlottenlund. de visade sig att vi fick ett underbart hörnrum med balkong samt utsikt över havet och öresundsbron. rummet är finare än vi föreställt oss.. Vi har det såå bra.. en sak bara, ska ni besöka danmark för att shoppa inredning så är just juli månad inte den bästa tyävrr. mänger av butiker har just sommarstängt.. det är lite tråkigt, vi har hittat superfina saker men jag hade verkligen önskat att fler hade varit öppna. fann idag i hellerup en flamant butik, i sverige säljs deras saker bl a hos vita hem samt escapehome i stockholm. besökte även Tine K Home i charlottenlund, en liten besvikelse (kan bero på för höga förväntningar), men köpte dock en finfin svartvit randig kudde.. hade hoppats på mer därifrån. Hittade idag även en ljuvlig butik där vi shoppade ett överkast till vår säng, en hallampa samt en stor ljuvlig korg, förmodligen till veden.. väldigt nöjda. imorgon ska vi in till köpenhamn. hoppas ni har en mysig vecka..själv fortsätter vi att njuta av ledigheten..

Kommentarer

Jag suger åt mig alla dina tips som en svamp *fniss*. Vill ta med mig mannen och göra en liknande tripp, kanske lite senare när alla höstsaker kommit in i butikerna...*tänker högt*
Ha det fortsatt bra på er resa!
Kram Jenny (med ena armen i flyttlådan)
dreamhouse sa…
jenny: ja det är alltid bra att spara! tycker absolut ni ska försöka komma iväg! det är helt underbart. lycka till nu med flytten!! imorgon bär vi iväg till dina nya trakter! kramkram

Populära inlägg