usa beställning



jag fick ett mms häromkvällen av min vän som satt på en poolkant och log sött.. det visade sig att platsen var LA. hmm.. lägligt. snabbt som attat har jag nu gjort min shopping beställning..hehe, får se vad hon kommer hem med. men ovan lovly ting från pottery barn är med på listan. den ljuvliga klockan ska bo på sängbordet och ser fram emot att hänga på den lilla ställningen på vårt tassbadkar. med på listan fanns även en del prylar från williams-sonoma, aveda, twizzlers (mmm) och polo ralph lauren handdukar i vitt och ljusrosa (kostar typ ingenting där). well som sagt, får se om det blir nåt. på fredag styr vi kosan mot danmark! ska bli galet skönt att släppa allt för en liten stund, även fast just inredning till huset är huvudtemat för denna semester. men skönt.

Kommentarer

Så avundsjuk jag blir, Pottery Barn är ju sååå underbart! Lyckos dig :)
Gypsy Purple sa…
Oh wow...I have to get this....I LOVE to read in the bath!!!!!
Anonym sa…
Pottery Barn...helt fantastik butik. Tack för det tipset!
dreamhouse sa…
lina: ja visst e de lovly!

gypsy purple: so luxury and relaxing, with a lots of bubbles!!xx

annika: jamen du kommer älska det!
Unknown sa…
har lite svårt att konsentrera mig på mitt jobb bara ...de har så mycket :)
Anonym sa…
Hmmm en sån bokställning skulle man ha ! Dottern är i NY just nu...måste kanske beställa med henne...
Nu tar jag lite semester, så ha en fortsatt trevlig sommar !
JÄTTEKRAM EVA
dreamhouse sa…
annika: haha.. det förstår jag..

eva: ja gör det!! man måste passa på!! ha en fortsatt skön sommar och hoppas på att sooolen kommer fram snart! kramkram
Anonym sa…
Å så roligt!!! Neste gang jeg far over there så lover jeg, da skal jeg hitte en Ralph Lauren store og jeg skal shoppe masse!!!
Ps. jeg fant jo en liten søt randig RL topp når jeg var der, den tycker jeg mycket om og prisen var jättefin. Det var rea og siden jeg var utlenning fikk jeg også 11 % rabatt (taxen) på Macys med deres kort for utlenninger, så prisen ble typ 22 dollar (1 dollar var 5,50 NOK da). Billigt!
Vilken fantastisk blogg du har!!
Love it :) Lycka till med allt!
Anonym sa…
Härliga grejjer! Hoppas hon får plats med allt i väskan ;)
Ljuvliag bilder och så kul att få åka iväg, blir säkert några inköp till huset då, ha det skönt i Dnamrak och trevlig semester! Mari.
dreamhouse sa…
koselig koselig: ja det måste du!! det är verkligen mycket billigare där..orättvist.

magdalenas hem: va kul att du hittat hit! och härligt att du gillar! tack raris! ses igen!xx

sofia: haha.. det hoppas jag med..x

mari: tack gulle du! jag hoppas kunna fylla bilen helt och fullt!..;) kram
eastcoastmom sa…
Hoppas det finns i butik, en hel del finns bara på katalog, man måste alltså beställa. Ibland går det att beställa via internet och få levererat till ett hotell, men en del företag accepterar endast beställningar till residences/hem plus att man måste ha amerikanskt kreditkort.

Lycka till!
Brunkullan sa…
Hoppas hon hittar allt!!
Om sakerna inte ryms i väskan hem kan hon alltid posta grejorna därifrån.
Kom ihåg att det ska vara med airmail....annars kan du få vänta läääänge om hon skickar med båt...

Billigt är det också att skicka saker!!
Det gjorde jag med massa saker när jag bodde i USA som au-pair. Föstod att jag skulle ha övervikt med mig ändå.....

Susanne
dreamhouse sa…
eastcoast mom: ja vi får hoppas de finns i butiken, har förstått att de säljer mycket via nätet.. synd att de inte levererar till sverige.. snyft. x

susanne: tack snälla! det ska jag tipsa henne om! ja phuu.. jag förstår dig full ut! kram
Betty sa…
Tack för en fin sida o massor av inspirerande bilder inför vår stundande badrumsrenovering.
Kram Betty
dreamhouse sa…
betty: tack rara för din hälsning och blir såå glad!! kramkram
Anonym sa…
Åh, inte alls avundsjuk!, ler!
Vilka vackra saker!
Anonym sa…
Hur går det med husbygget? Jag är så nyfiken, du verkar ha en bra smak, vill se bilder, ler!
dreamhouse sa…
petra: tack rara! allt går enligt plan, nu är grunden klar och vi inänvtar huset som kommer den 13 sep. jag lovar, bilder kommer! tack för att du kikar in och lämnar hälsningar! stort tack!

Populära inlägg