budar/köper/säljer


foto lånat: living homes & gardens
ojoj här budas det, köps och säljs i rasande fart! har precis fyndat på tradera ett fantastiskt skrivbord från tidigt 1900-tal. jag är galet nöjd! två små lådor på varje sida samt en större mitt fram. lite svängda ben (tänkte visa bild först men lovar att visa närmare före och efter bilder istället). kommer att alt måla/betsa/lasera det svart, kommer bli superfint till våra randiga ralph lauren tapeter i lilla rummet på övervåningen(vill visa men hittar tyvärr ingen bild). ser fram emot att sitta där och skriva, lägga in lite inlägg..Sen har jag precis sålt mitt 'sideboard' på blocket. det är ju galet kul att köpa och sälja! Underbar rymd i rummet ovan, lyckliga den som har en sådan takhöjd.. trots vårt ryggåstak blir det väldigt begränsat tyvärr med all isolering, ventilation odyl som skall få plats. nu är jag på jakt efter en snygg passande stol till skrivbordet. vill ha en i någon slags 'kolonialstil', likt denna typ..

Kommentarer

Anonym sa…
Tradera och blocket är Toppen
Fin bild
Anonym sa…
Så gøy at du fant et skrivebord som du likte, prøver å holde meg litt borte fra slike nettauksjoner, kan ta litt av jeg....he,he....Kjempe nydelig bilde, hadde ikke vært meg imot å hatt det slik nei....
Anonym sa…
Vilken fin bild! :)
Blocket är verkligen toppen, vi sålde mycket av våra gamla möbler där..

Underbar bild!
Unknown sa…
I love your blog. I have linked you to my Blog...any chance of you linking me to yours??
http://patriciagrayinc.blogspot.com/
Milly sa…
Kul att fynda! Var på auktion igår och hittade några fynd.
Å, bilden! Vilken takhöjd och vilken rymd, härligt! Synd bara att man ska ha dragit en massa ventilationskanaler.
Har oxå en längre tid hållit utkik efter en arbetsstol, verkar vara glest mellan bra arbetsstolar modell äldre.Skulle gärna ha en ljusbrun läderstol av nåt slag.
Ha en bra dag!
Brunkullan sa…
Jättefin bild! Och ja! Det är jättekul att sälja och köpa!!

Påminner mig om en massa som jag har att sälja faktiskt.......

Susanne
Anna Spiro sa…
OH MY GOODNESS - this is STUNNING!!!
XO
Anna
Anonym sa…
Åh va det låter fint med skrivbordet! Bilden var jättefin oxå! :)
dreamhouse sa…
alla: tack för rara kommentarer! ha en mysig vecka! kramkram

Populära inlägg