HouseStyle


fler härliga ting från HouseStyle.

Kommentarer

Lella sa…
Hej!
Vilka fina bilder du har på din blogg, gillar den (bloggen) verkligen. Och det ska bli spännande att se hur bygget framskrider. Jag har själv nyss börjat blogga men fick snabbt en utmaning som jag nu skickar vidare till dig. Väkommen in på min blogg för att kolla in utmaningen!
Anonym sa…
Ja, er det den katalogen fin:) Jeg er ofrhandler av House Style, og det kommer Veeeeeldig mye inn i Molly's Heaven i neste uke;) Ha en nydelig dag...du plukker ut så fine bilder:))
dreamhouse sa…
lella!välkommen hit, har oxå precis börjat blogga. det är såå kul!! haha.. har precis fått utmaningen från en annan oxå, men jag ska fnula lite.. ses snart igen!x

molly's heaven: åhh va kul! då lär jag shoppa från dig! skön dag till dig o! kram

Populära inlägg