inspiration-trip



Mysigt minsann.. känns som det var såå länge sedan som vi var iväg. Ibland behöver man komma bort, lite miljöombyte. Vi hade en supermysig dag i köpenhamn som avslutades med roomservice på rummet. Lilla prinsessan sov sig igenom hela flygningen och är världens snällaste och goaste, känns härligt att vara iväg tillsammans. Idag har jag jobbat, Tine har stylat om sin mammas blomsterbutik till en härlig tine k home oas. Det är sådär otroligt snyggt och inspirerande, och tillsammans med alla blommor blir det helt fantastiskt. Ska ta bilder imorgon så ni får se. Ovan lite vårlik inspiration från pottery barn. Ha en skön söndag, här blir det nog roomservice igen. xx

Kommentarer

Lilla Blanka sa…
Hej Camilla!

Åh vad det låter mysigt med en liten get-away sådär!

Underbar bild med alla quiltar, och en sån där gammal vagn på hjul hade jag gärna velat ha =)

Kram
Mia
Du där i drömhuset...tack för en inspirerande blogg med vackra bilder!
//Salyy och jag
Så härligt med en liten paus från vardagen.
Anna T sa…
Hej!
Låter toppen mysigt! Antar att det är lika snöigt i Köpenhamn som här på svenska sidan av sundet!
Vad vore livet för oss nyblivna småbarnsföräldrar utan roomservice på hotellen?! Vi beställde upp en super god och mysig middag på rummet när vi var med lilleman i Köpenhamn för någon helg sedan. Så praktiskt!
Ha en trevlig måndag!
Mvh Anna T i Skåne
Anci sa…
Underbara bilder med så mycket inspiration !

Kram
Anci
me and alice sa…
Åh vad härligt med en liten inspirationsweekend!
Låter som ni haft det toppenmysigt!
Spännande att se bilderna...
kram Susanne
BLONDETTY sa…
Vad härligt med en liten tripp till Köpenhamn! FINA bilder!
Jag absolut älskar Köpenhamn, men det var åratal sedan jag var där. Dags för en tur tror jag. Det förtjänar jag och mannen. Super härliga inspirations bilder. Tackar :)
Nina
Jennifer sa…
Soft and dreamy colors to make winter turn into Spring! I love this post... come visit sometime. Jennifer
Hei Camilla:)
Så kjempekoselig blogg du har! Jeg har tittet litt nå og da, og nå bestemt meg for å legge deg til bloggrollen min.
Gleder meg til neste innlegg :)

Klem
Line
Rie sa…
I bought the long blue farmhouse pillow for my couch. LOVE the new collection.

Populära inlägg