projekt & inspiration


bild från ralph lauren
Håller på att samla inspiration till mitt nya projekt - vårt sovrum, någon slags förändring ska ske. Vill blanda lite olika mönster, och känslan - en sval, fräsch blå/vit nyans. Gärna blommigt, randigt och toile..Ska sätta samman ett litet kitt så ni får se hur jag tänker. Hittade denna bild när jag letade inspiration, något helt annat men en väldans snygg färgskala, och gillar hur de målat runt fönstren och dörren. Hoppas ni får en skön helg. Vi ska mysa då min mans bror med familj kommer på besök. kramxx

Kommentarer

millandante sa…
Så kul att göra om lite i sovrummet! Lät väldigt fint!
Ha en trevlig helg!
Kram
Angelica sa…
Jättefint rum! Jag liksom riktigt sprudlar av inspiration, och det har ju säkert med att vi snart flyttar, om allt går som planerat :D Jag vill ha allt vitt, naturvitt och mörkt träfärgat, kanske en liten rosa nyans lite här och där! Så visst är det ljuvligt att förnya och helst nu när våren kommer!

Hoppas att du får en härlig fredag med familjen!

Kram

Angelica
Låter som en bra idé, alltid skönt med förändring. Ska bli kul att se hur det blir till slut.
Ha en riktigt trevlig helg!
Marita sa…
Jag går i samma tankar som du, att sovrummet ska göras om. Jag har bara så svårt att bestämma mig. Jag vet hur vi ska göra med möbler o sånt, men så var det kulörerna...vi tycker inte helt lika min man och jag + jag är en velpotta!! Ena dagen vill jag ha det ljust och luftigt, bonnigt och romantiskt. Nästa dag vill jag ha det mustigt och nästa lite orientaliskt... suck!! Jag vet dock att möblerna ska vara vita...Jag kommer att följa er sovrums make over för att finna inspiration till vår!
Ha en skön helg!
kram, Marita
Casa Loda sa…
Fin bild du visar, så samstämt.
Ha en trevlig helg!
Annika
Oj vad fin bild, föll mig verkligen i smaken.
Hoppas ni får en skön helg med familjen,

//Ulrika
Jättefina bilder! Inspiration... det är det man verkligen har och vill ha ännu mer av nu. Våren hägrar på något vis eller hur?

kram Lisa
Vilken härlig bild. Ralph har ju ursnygga tapeter också!
Fräsigt sa…
Hela mitt hem är blått/vitt randigt, vitt och toile. Jag älskar det. Och mycket inspiration har jag fått härifrån. Tack!

p.s. Man kan se lite bilder här och dä på min och min väns gemensamma blogg också. Om man vill. :)
Brunkullan sa…
Låter ljuvligt! Indiska och Hemtex brukar ha mycket fint i just blå/vitt till våren/sommaren. Kika där:) Och lexington försåss!!

Susanne

Populära inlägg