isande kyla


-16 står just nu termometern på, vindspelet är alldeles frostigt (inhandlades förra året och kommer från house doctor). Satte igång kaminen tidigt imorse och den har värmt gott hela dagen, det är galet hur mkt värme den ger. Vi ställde in den planerade långpromenaden pga kylan och smaskade nybakta bullar hos söta grannen annika istället.

foton dreamhouse
Vår lilla prinsessa har fått så grymt fina presenter från allt och alla. Den här otroligt fina kaninen gillar vi, tack linda och anders. Ha en mysig afton alla fina. xx

Kommentarer

Wow vilken vacker vindspel du har!!!!

Ha en mysig kväll! Kram/Nicky:)
Marita sa…
Vilken gullig kanin!!! Undrar vart man kan få tag på en sådan+ Vindspelet är ju otroligt vackert! Ja, inte ska man ta några längre promenader i den här kylan inte. Vi har för tillfället -26 grader ute!!! Inte så kul när vovsingen ska ut...
kram, Marita
Ja det är galet kallt nu!
Jag ställde också in dagens prommis. Är rädd att kylan inte är bra för lilla O´s lungor...
Jättesöt kanin!
Ja det är minst sagt kallt ute nu, nästan i kyligaste laget. Men det är fint att titta på när man befinner sig på insidan... Alltid något :)
Soform sa…
Superfin kanin! Paul Smiths ränder funkar verkligen överallt t o m på kramdjur. Tjing! /Sofie
Vilka fina birmakillar du har! Själv har jag två blåmaskade, mor och son. Tyvärr är mamman gammal nu, och njurarna är på väg att ta slut, läste att er förra katt gick bort pga det....tråkigt, jag bävar inför vad som komma skall...
millandante sa…
Bullar lät mysigare än iskall promenad..! Klart att den lilla ska ha så fina presenter, kan inte glömma henne i de rosa kläderna sovandes på mage med rumpan i vädret, såå gulligt!!
Kram
Anneli sa…
Hejsan.

Hur kan jag ha missat denna underbara blogg?
Blev alldeles betagen i ditt fina hus.
Så fina foton!

Är det ok om jag lägger dig på min blogglista?

Många kramar
Anneli.
Vilket fint hus ni har byggt! Vi flyttade in i vårt nya hus i sept -08 men jag tycker att man liksom aldrig blir klar... Snygg blogg!
/Anna
Åh så söt kaninen var! Här är det - 30 så är det skönt att vara inne. Kram Sandra

Populära inlägg