work in progress

bild från IKEA 2013
Dagens inspiration.
Tycker den här arbetshörnan e så grymt fin♥

Den nätta arbetsbänken e hur fin som helst och passar in lite varstans.. Perfekt om man har snålt med yta. Exakt såhär kommer jag inreda i den lägenheten som jag håller på att planera.

Dagarna flyger iväg och sover väldans risigt just nu, stökiga barn och sen vet jag inte vad jag ska skylla på.. Så, en trötter här. MEN, idag ska jag ut och äta mysmiddag med en kär vän som jag inte sett på hur länge som helst!

Hoppas ni får en fin kväll! xx

Kommentarer

Anonym sa…
For en kjempe koselig arbeidsplass:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete
Jeane M. sa…
I really think I could work efficiently in that wonderful working space. Super like this inspiration. Got my eye on your next posts.

Populära inlägg