väntans tider♥

bild från pottery kids

Vilken dag som helst skall jag återigen bli moster. Min älskade syster väntar barn.
Sessorna ska få en till liten kusin, och goaste lilla A ska få en efterlängtad lillebror.

Det är så märkligt den där väntan..så obeskrivlig.. Första gången jag väntade barn fick jag tipset om att kratta löv (ja när det var dags)..  oj vad jag krattade den dagen, så armarna värkte.. Och visst kom hon sen, på natten satte det fart. Andra gången satte värkarbetet igång men avstannade, jag var så dåligt skick att jag blev igångsatt dagen efter.. Men väntan..kort som lång, den är där. Önskar att den lille kommer snart, som vi längtar.

Vi har haft en underbar dag, jag och tjejerna har hängt med kompisarna i stan. Nu sen middag, jag och mannen.

 Fin kväll och helg till er♥

Kommentarer

Anonym sa…
Så koselig og spennende tid du går i møte:)
Kjempe koselig bilde
Klem Merete
Adorable stack of babies.

Populära inlägg