fredag♥

snyggt från artwood, finns att beställa hos bl a zandvoort

Amen hur fint e inte det här... så snyggt!!! De svarta fönstren, fasadfärgen, rottingmöblerna, bordet och de snygga korgarna..inte minst ljuskronan. Vill ha allt!!! Min inspirationsbild för altanen här ute. Skulle jag bygga nytt är helt klart svarta fönster nåt jag skulle fnula på.

Idag fredagsfeeling här hemma. Var ute och tog ett glas vin igår med fina tjejer, uppfriskande, man behöver sånt ibland. Men nu är jag laddad för helg. Ska åka med småtjejerna på sång här på morgonen, de älskar det. Sen kommer Mormor och M så jag ska passa på att fixa lite jobbgrejs.

Nu lite morgonkaffe, andra koppen.
 Fin helg till er ♥


Kommentarer

Åh så fint, trä är så levande och på rätt ställe blir det så snyggt.
Trevlig helg/Theres
Riktigt fint!!!

Hm nu vill man ju ha så istället ha ha... så jobbig man är ibland.

Kram och trevlig helg!
Malin
Ääälskar Artwood! Har en hel del möbler därifrån och just den där ljuskronan hänger över matbordet. Den är SÅ fin! Härligt att tända ljus i den nu den mörka årstiden.
Den skulle passa fint hos er!
Kram, Judita
Anonym sa…
Ser ut som Restoration hardware :0)
dreamhouse sa…
anonym: ja helt klart, de har nog hittat lite inspiration därifrån..;) xx

Populära inlägg