sova i tisha



bild från beach house och foto dreamhouse
Ni trogna läsare vet att jag älskar sängkläder, kan inte få nog. Beach House (klicka in) är ett företag som lanserat exklusiva sängkläder i jersey material. Tänk att kunna sova i din favvo t-shirt, helt och hållet! De är galet mjuka och såå lena, längtar tills ikväll när jag ska krypa ner i dessa sprillans nya lakan. Ett plus för den superfina förpackningen, känns lyxigt, coolt, originellt. Jag kommer även ge er kära läsare möjlighet till ett alldeles eget set, håll utkik så läggs utlottning ut inom kort. Hoppas ni får en underbar helg, med 1:a advent och allt. Vår lilla donna ska få uppleva sitt första lussekatt-bak. Vi har det så mysigt att jag knappt kan tro att det är sant. Lycka är ordet. kramar

Kommentarer

Annika sa…
Låter alldeles, alldeles underbart! En trevlig helg önskar en trogen läsare!
ColonialEast sa…
Hej!!
Har varit lite blogtorka hos mig ett tag så jag har missat att gratulera till din fina dotter. Grattis!!!!!! Det måste vara underbart att gå hemma och julpynta med det lilla knytet. Hoppas ni får en härlig helg! Kram, Petra

PS: trappan beställd via din kontakt som jag fick för länge sedan. Tack så jättemycket! Tror det blir hur bra som helst.
Anonym sa…
Vad mysigt det låter, lussebak och bebis, två underbara dofter. 12 år sedan jag var med bebis sist men man glömmer aldrig den underbara doften.
Ha en riktigt mysig advent!
Sanne/Kung Karusell
Lilla Blanka sa…
Hej Camilla!

Wow det låter grymt skönt!!!
Måste Googla litepå det företaget, blev supernyfiken nu :)

Hoppas ni får en jättefin adventshelg med lilla sötnosen!

Kram
Mia
Anna sa…
Åh, det høres fantastisk koselig ut. Dette er deg vel undt. Kos deg sammen med den lille, og ta masse bilder slik at du husker det senere! Mine barn er 8 og 10 år, men like herlige ennå!
Anci sa…
Hej !
Den utlottningen vill jag absolut inte missa !

Ha en mysig helg med din familj !

Kram
Anci
Låter mysigt - och jag håller med om förpackningetn. Verkligen fin!

Populära inlägg