julcravings

Äntligen har de kommit! kan inte få nog av de här små rackarna. Gillar egentligen inte skumfigurer men det är något visst men juleskum..Och julmust.. har redan inhalerat ett antal liter, började i slutet av graviditeten men försöker nu hejda mig. Har promenerat i solen idag, grymt skönt att få igång kroppen. Drar barnvagnen stolt och känns otroligt härligt. Vardagen är egentligen sig lik, fast inte alls, tänk att det är ett litet liv här.. som är så beroende av en. Våran prinsessa växer så det knakar och kurvan går rätt upp. Precis som det ska vara. kramxx

Kommentarer

Anonym sa…
Jag nöjer mig inte ens med påsar, det finns lådor med skumtomtar att köpa på ICA :) Skönt att allt går så bra med "prinsessan", har hon fått nåt annat namn ännu?
Fillis sa…
Jag nöjer mig inte ens med påsar, det finns lådor med skumtomtar att köpa på ICA :) Skönt att allt går så bra med "prinsessan", har hon fått nåt annat namn ännu?
Det är en härlig tid med tomtar och must. Hade missat att prinsessan kommit till världen fast jag tycker jag är på din blogg allt som oftast. Grattis! Njut, tiden med de små går så fort men det har du väl redan hört till leda kan jag tro. Ett stort Grattis än en gång
/Karin
Milla sa…
Jag är ingen julgodisälskare men tomteskum ÄR toppen, mjuka och färska ska de va´... "Tomtecola" (som det heter hemma hos oss sen barnen var små) är dock något som resten får dricka men funkar bara om den är iskall...
Härligt med promenader i solen den här tiden! kram
Mamman sa…
Sååå glad för er skull! Minns ju själv de där underbara och stolta promenaderna som om det vore igår.
Världen får en skarpare kontur och hjärtat sväller! Ha en underbar tid, nästa helg är det den lillas första advent. Värt att fira bara det ;)
Kram från mig
Mamman sa…
... och här går det åt både tomtar och must må du tro ... =)
Julskum och bebis - kan det bli bättre?

Tävla gärna hos mig om söta, handgjorda tomtar.
Vardagstugg sa…
dom är så goda..ja jag har även satt i mig två liter julmust och två lättglöggsflaskor på kort tid..mmm..o mer ska det bli ;-)

Annelie
Limetwig sa…
Skumtomtar och julmust det är ett måste i uppladningen inför jul! Är själv beroende av pepparkakorna... hmmm!

Tack för all inspiration du ger via bloggen, jag är en "tyst stammis".

Ha det bäst! Åse
Anonym sa…
Hej!

Skulle vilja se hur det går till när Du inhalerar julmusten! Visste inte ens att det gick! Här dricks den med god aptit av stora och små. Pepparkakorna går åt en efter en och det blir snart til att baka fler: det är ju bara jul en gång om året så då är det väl okej att se till att burkarna inte blir tomma! :)
Mina dagar sa…
Jag älskar dessa sega tomtar!
Grattis till den ljuvligt söta dottern!

Populära inlägg