Trädgårdsinspiration




bilder lånat från house to home
Gillar första bilden massor! Vill oxå ha sådär proffsigt. Idag har jag jagat korgstolar till vårt nybyggda bockbord som skall nyttjas på altanen. Har köpt ikeas rottingstolar, iom att de är så billiga kan man lätt hiva dem efter några säsonger då de blivit sonkiga. Tömde lagret härom veckan i Kungens Kurva och har inväntat fler. Idag fick jag reda på att det är totalt slut i hela stockholm och kommer inte in förrän om 2 mån (1 mån) i bästa fall, då är ju sommaren slut (nästan). Nä, så satte mig i bilen efter jobbet och körde till Uppsala. Nu har vi 10 stolar som rymmer massa vänner. Bilder kommer. Nu är jag helt slut.

Kommentarer

Wow jag kan bara tänka mig hur snyggt det blev med 10 stolar! Maffigt :)
Så vackra bilder du visar! Jag får värssta ångesten med tanke på hu vår trädgård ser ut, haha.
Kram!
ColonialEast sa…
Håller med! Fantastisk bild överst!
Du skulle hört av dig till mig så hade du kunnat komma och hämta några stolar :-) Jag placerade precis ut två i IKEA rottingstolar i trädgården för jag inte vet var 17 vi ska få plats med dom. Har hela uterummet fullt. Men du har det ju löst sig ändå. Dom är jättesköna att sitta i och håller förvånadsvärt bra tycker jag.
Tusenfröjd sa…
Håller med dig... gillar den första bilden skarpt! Härliga bilder. IKEAs rottingstolar är så tacksamma. De är väldigt fina även efter några år utomhus... sådär vackra med grå patina/ Liv
Du kommer garanterat få en jättefin trädgård!! Häftigt med många korgstolar, väntar med iver på bilder...
Kanske ska ta och visa lite mer av mitt hem snart, men det är inte så många som hittat mig ännu.. hihi:0)
Nä, jag måste ta mig i kragen!
Älskar din blogg!
Kram Mia
Tjohalia sa…
Vilka härlig inspirationsbilder! Kram Sandra
Trädgårdsbilderna är helt sagolikt fina:-)

Kram Gunilla
Anonym sa…
Min trädgård består av stenar och rådjur just nu - längtar efter något sådant här :)
Sjöboden sa…
Åhh vad fint, vill oxå ha! Du är så duktig på att hitta fina bilder på allt möjligt.
Kram Caroline
Useful Art sa…
OJ 10 korgstolar, imponerande!
Ska bli kul att se :)

Sara
Annaewa sa…
Hjälp vilka fina inspirationsbilder,alla bilder lika fina! Tack för inspiration!!
Anonym sa…
Jag gillar oxå första bilden väldigt mycket! :D
Tina sa…
Fina inspirationsbilder du visar...och vilken tur du hade att Uppsala hade stolarna!!! Kram Tina
Anna sa…
Virker som mange har erfaring med kurvstolene til Ikea. Kan de virkelig stå ute om sommeren? Vi har uteplass som ikke er under tak. Trodde de ville råtne med en gang? Tacksam for svar!
Og som alltid- nydelige bilder!
Bitte sa…
Vilka härliga trädgårdsbilder !!
Låter jättesnyggt med alla rottingstolar, och får man en ide så är det nu eller aldrig hi hi.
De är ju så praktiska att ha , snygga både ute och inne.
Hej så länge /Bitte
Mia sa…
Åh vad jag önskar att jag hade en egen trädgård när jag ser såna här fina bilder!

Kram Mia
Unknown sa…
Vad fint det ska bli på er altan! Är det den vita agen-stolen som är så svår att få tagi, tro?
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Populära inlägg