ett hus - tre stilar


Mysigt gästhus eller varför inte flytta ut vardagsrummet i trädgården.

Hemmakontoret eller egen lyxig pysselbod (perfekt tillflykts-koj)

Lekstuga och hörna för barnen.
Tyckte att de här var så himla söta inspirerande bilder för hur man enkelt kan göra ett extra rum i trädgården. Nu har man ju faktiskt rätt att bygga upp till 15 kvm utan byggnadslov. Sådana här enkla bodar kan man köpa "färdiga" för en rätt billig peng. Sen är det bara att besöka loppisar och hänga på blocket - vips ett "hus" till. Ha en skön kväll alla härliga läsare!

Kommentarer

Pernilla sa…
Jag vill ha en kombination av hus 1 och hus 2. Gärna med en lekstuga á la nummer 3 i närheten så ungarna sysselsätter sig medan jag sitter i min kuppe och skriver och ligger och läser. Ah. Vilken härlig dröm!
Ja det där är ju perfekt! Då kan man ju få ett litet uterum utan att behöva bygga ut på huset! dessutom är det ju lätt att variera sig från år till år!
Oj då! det var jag som var inloggad på inredningsbloggar :)
Sjöboden sa…
Den första är helt klart min favorit, snacka om inbjudande!
Anonym sa…
Jag vill att vår frigga blir klar till vår semester!
Anonym sa…
Vilken härlig inspiration!
White Season sa…
Jätte fina inspirationshus, visst kan man väl tänka sig inreda hur många små hus som helst, och göra små mysiga rum i trädgården...
Tack för en jätte härlig blogg, kram Malin
Den översta skulle jag satsa på - baaara för mig!
Vilda sa…
Det ser så lockande ut, men jag vet hur det slutar hos oss. Gräsklipparen, diverse cyklar och annat smått och gott hamnar där till vintern. Fast nog är det fint alltid. *Drömmer bara lite*.
Anonym sa…
Hej! Jag brukar följa din blogg lite sporadiskt sådär. Jag undrar om du kan berätta var du har fått de här vackra bilderna, skulle vara perfekt att köpa en sådan liten bod till vårt lantställe! Hoppas på hjälp!
Anna sa…
Min favoritt er absolutt nr to. Jeg jobber som grafisk designer og tilbringer hele dagen fremfor dataen. Hadde vært herlig å hatt dette som kontor om sommeren … ahh …
Anna

Populära inlägg