bloggkärlek♥

bild från I heart it

Yes, I'am back. 
Nu är det dags för mig att återgå till arbetslivet, på riktigt. 
Minsta sessan skall snart skolas in och jag, jag ska ta tag i mitt företag igen.
Känns superkul och spännande!

Jag ska bli mer aktiv här på bloggen, ge er/den mer kärlek. Vara mer uppdaterad om vad som händer därute, dvs kunna ge er bra info och härlig inspiration om det jag gillar och tror på.

Har under perioder av mina graviditeter, och med mina två små älskade tjejer, inte kunnat
 fokusera som jag velat och önskat. Men nu lite mer tid och framförallt ny energi!

Jag älskar er feedback och ni får mer än gärna kommentera mera, lämna en hälsning,
 dela med er av värdefulla tips etc. Sånt ger oxå energi! Jag själv har varit usel på detta och nu blir det bättring. Följ mig gärna på bloglovin, där får ni snabb uppdatering så fort jag gör ett inlägg. Klicka på ikonen nedan.
Länka gärna hit♥ Har själv nu gjort en lista av de bloggar jag gillar, se längre ner. 
Kommer fyllas på mer och mer...
Jag ska bli bättre med bilder, att följa upp det jag skriver om etc.. 
Har aldrig ställt frågan, men skriv gärna om det är något speciellt ni önskar läsa om här.

Massa kram till er och tack för att ni finns och kikar in här!
Camilla

Kommentarer

Anonym sa…
Vad kul att ha dig "tillbaka"! Har själv varit mammaledig och gravid under samma tid som du. Har två små på 1 och 3 år och ska själv börja jobba lite smått snart. Mannen ska avlösa mig och det känns härligt att fokusera på arbetet igen.
Gällande vad som önskas på din blogg så säger jag bara keep up the good work! :o) Dina inlägga är varierande och inspirerande!
Ha det gott!
Anonym sa…
Så kos at du snart er tilbake:)
Blir sikkert spennende å begynne igjen:)
Klem Merete
Stort Lycka till med inskolningen! Jag är en trogen följande och ser fram emot all inspiration du alltid bjuder på.

Kram Malin
Anonym sa…
Har följt dig sedan "starten" och uppskattar variationen i dina inlägg och att det känns äkta - det tycks verkligen styras av vad DU gillar och inte vara "köpta" idéer som på så många andra bloggar. Kul att läsa mer och oftare från dig :-)! /p
Dona sa…
Such beautiful pictures! So glad I found your wonderful 'Scandinavian' blog!

~~~Dona
Dona sa…
Such beautiful pictures! So glad I found your wonderful 'Scandinavian' blog!

~~~Dona
Anonym sa…
Härligt! Ser verkligen fram mot det. Livet är ju sån - var sak har sin tid :-).
Kram

Populära inlägg