25 miljoner över?




 Amen jag dör lite grann...

Om jag kunde skulle jag flytta hit omdelbums! Grymma Filippa K ska nu sälja sin vackra våning.
Så fantastisk snyggt, extremt genomtänkt och alldeles alldeles underbart...

Soffbordet är jag helt kär i. Älskar alla materialval, färgerna och känslan. Varmt, ombonat, snyggt och elegant på samma gång. Kontoret kommer jag hämta inspiration till och här ska nog mannen få bidra med sina snickarkunskaper.

Tisptack till Husligheter som även gjort ett fint reportage. Vill ni köpa härligheten så kika in här.

Fortsatt fin lördag till er♥



Kommentarer

Jenny sa…
Vilken underbar inspiration. Jag gillade köket och kontoret mest!
Anonym sa…
Utrolig flott hus:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete
Francesca sa…
Hi, I've just discovered your blog and I like it :) Greetings from Sardinia - Francesca
Tingeltangel sa…
En fantastisk lägenhet! Men 25 miljoner?
ninna sa…
Galet! Detta är min drömlägenhet! Jag höll på att svimma när jag först fick se den på Hemnet..
Kul! God smak!

Populära inlägg