simple


bild från marie clare maison
Så här vill jag ha och leva just nu. Enkelt och enhetligt och inte massa 'krafs' framme. Inne i en fas där jag vill byta ut, bygga nytt och ändra stil. Kanske för att jag går hemma hela dagarna och egentligen behöver lite ombyte, förmodligen är det så. Då jag just nu är rätt orörlig (pga bäckenet och graviditeten) kan jag inte böja mig och plocka, och ni som har barn vet ju att det är ständigt plockande av saker. Men men, det är bara att blunda. Snart lär jag få plocka ändå när man har två små underbara liv som lever runt, men det är bara härligt. Nu vila och sen ut i solen! Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer

Livsnjutaren sa…
Vill du ha ett plocktips. När jag har varit så stel så jag också haft svårt att plocka från golvet. Då tar jag sopborsten och kör ihop alla leksaker i en hög mitt på golvet. Sedan sätter jag mig ner med leklådan(kanske en soppåse m) nära antingen på golvet eller en pall (helst ska barnet vara med)och då blir plockandet lite enklare. Så gör jag;)
dreamhouse sa…
låter som ett supertips! min lilla sessa är väldigt duktig och städar och plockar gärna, så det är ett bra liten hjälpreda! tack raris! kram
Carmen sa…
The window looks like an Picture.
Anci sa…
Men nu har jag missat något ! Är du gravid ?? Vad roligt ! Grattis.

Dina bilder är underbara och jag följer gärna din blogg !

Kram
Anci
simple and beautifu. "simplicity is the ultimate sophistication" Leonardo da Vinci
lovely greetings
Anonym sa…
Bom dia Camilla, simplesmente amei seu posts.

Beijo grande Ieda :D
Anonym sa…
Du ger en härlig bild av mammaledigheten. Jag blir alltid inspirerad av att läsa din blogg. Nu vill jag att mina stora barn ska bli små igen. Trevlig helg! / Nina
purple area sa…
Ha ha jag körde också med sopborste men sopade upp allt på skyffeln och svisch ner i leklådan. Funkande kanonbra behövde inte böja mig alls.

/Susann

Populära inlägg