ömsom sol ömsom regn


källa: okänd
Idag har vi varvat målning vid uppehåll, och inne-mys när regnet och åskan dundrat. Vi passade på nu på kvällen att styka sista lagret på kortsidan. Nu är det 'bara' ett varv kvar på den sidan. Ser fram emot första lagret av 'takfärgen' över altanen imorgon, blir färgen helt galen får vi väl måla över, men tror det kan bli lite fint... Det är väl det som gör att det funkar, vi målar bara när vi vill, då blir det roligare. (sen funkar det ju självklart inte när det regnar). Nu karlavagnen och tedrickande (låter väldans klämkäckt det här myset... och på gränsen till, jag vet inte vad.. men I love it). Nattinatti

Kommentarer

Anonym sa…
Och jag föll genast för de underbara sockarna. :-)
anna k. sa…
Håller med Pethra, sockarna ser ju så mysiga ut! Jag tycker att er filosofi att måla när lusten faller på låter helt rätt, det är ju faktiskt semestertider :)
Janicke sa…
Jeg gleder meg til å se hvilken farge du skal male taket i - jeg har nemlig et tak å male også, så hvis du har en god idè, så er jeg spent på å se den! :-)
Anonym sa…
Hittade just din blogg. Hmm klockan är 0230 så jag ska knoppa nu. Får läsa mer imorgon. Vilket härligt hus. Vad är det för hus? Gillar själv www.jw-hus.se rena drömmen. Ha en skön helg! =)
I love those socks! LOVE LOVE LOVE!

Happy day,
Melissa
syster doris sa…
Älskar dina bilder och att följa din blogg är ett gift!
Hälsa gärna på hos min blogg!
Kram
I recognize the picture from an old Toast (www.toast.co.uk) catalogue, their style is always so exquisite!
Oj så fina sockor på bilden! Vill ha!!
Jag målar också denna helg och snickrar i små spikar där det inte är så noga Hihi!

Ha en trevlig helg

L
Anonym sa…
hei.
kjempefin blogg.håper du titter innom meg også.
klem mona lisa
Anonym sa…
GUd vilka härliga sockor:) tack för en underbar sida älskar New England stilen så jag drunknar i alla bilderna:D
Anonym sa…
Hvor får jag tak i sånne underbara socker?? De vil jeg ha!!

Populära inlägg