ikea favvo #2 - försommar



Fortsätter även denna vecka med temat ikea-favoriter. Den här vita nätta korgstolen ser grymt fin ut! Vi har liknande runt köksbordet fast mörka (ej ikea iof) som tyvärr inte går att få tag i mer. Men nu, alla som frågat mig, liknande fast vita kan som sagt inhandlas på det stora varuhuset. Tänk tillsammans med ett vitt slagbord eller ett rufft bockbord. Sen ett litet fårskinn i varje korgstol. Sen gillade jag den mjölkvita kannan. Fejkblommor har kommit tillbaka, sen kan man tycka vad man vill om det, men kanske dessa syrenkvistar piggar upp i väntan på den riktiga varan. Älskar fårskinn men det handlar jag inte hos ikea, tycker de ser billiga och konstgjorda ut. Hoppas ni har en härlig dag. xx Uppdatering: Insåg att korgstolen tyvärr var i konstrotting så den lämpar sig bäst för utomhusbruk. Hade gärna sett den i riktig rotting.

Kommentarer

Anonym sa…
Som tack för en otroligt inspirationsgivande blogg har jag nominerat dig till en av mina topp tio blogg favoriter på Living Art & Interiors!
Ikea älskar när jag reser på semester, göra många shopping väska är full av olika saker som jag tar till min casa.Gosto mycket på grund av priset jämfört med Brasilien och relativt billigt. kyssar
Anonym sa…
Kannan och korgstolen gillar jag. Har lite svårt för fejkblommor men jag kanske kan börja gilla dem :)
Maria sa…
Ser inte ut som IKEA ens, särskilt inte korgstolen.

Mycket fint!

Kram
Useful Art sa…
Å tack för tipset, har letat vit korgstol men bara sett rottingfärgade på ikea förut. Ska åka o spana in den nån dag :)

/Sara
Tina sa…
Hej!
Jag var på IKEA idag och kollade in myggnätet som du tipsade om för ett litet tag sedan. Det var superfint. Rymligt med. Köpte inget eftersom vi inte har någon färdig uteplats ännu. Men kan varmt rekommendera det!
Vidare avundas jag dig som har läsare som lägger in kommentarer. Jag har många besökare men inga kommentarer, trots uppmaningar och önskemål om detta. Har du något tips till mig om hur jag kan få fart på ris och ros?
Mvh/
Wonderful
Anonym sa…
Har spanat in korgstolen live och den var fin. Det var bara benen som såg lite klena ut, tycker jag i alla fall.
Kram A-S
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg