midsommarafton..


Tänk, snart är vi där..midsommarafton! 

För mig har midsommar alltid varit extra speciellt, då traditionen i dalarna varit allt det där med, folkdräkter, spelemän, dans och doft av midsommarblomster. Tider förändras, i år kommer vi för första ggr på många år fira här hemma, med goda fina vänner, vid vår nybyggda pool och altan. Det känns väldans bra det med.. 

Men bilden på vår lilla älskade sessa, i folkdräkt, dinglandes med benen... den sitter djupt. 

Med midsommar kommer även ett sk startskott för semester och sommar, våra tjejer får nu sommarlov, och långa härliga sommarveckor väntar.. Att midsommar för med sig, att vi nu går mot mörkare tider.. det försöker jag glömma. För mörker klarar jag inte av just nu.

Ikväll kommer min kära vän Jouss och dotter, från Tyskland, och stannar i 10 dgr. Lyx.

 Imorgon har vi sommaravslutning på Dreamhouse, mitt kära företag, och ska förbereda inför det. Sen har vi flyttat lager. Och det väntas tömningar och några stylingar trillar in. Så vi har fortfarande att göra. Kul!

Önskar er fin dag! kram camxx




Kommentarer

Populära inlägg