sovrum med takbjälkar


överst: my casa fina sovrum-via sköna hem, att vara någons fru sovrum från galet fina Drömmen, nedan Maison Rika, Amsterdam


Tre sovrum som är så galet ljuvliga. Alla med gemensam nämnare, de vackra takbjälkarna. De som jag dock saknar i samtliga sovrum, inklusive mitt eget, är just en varm fluffig matta att sätta tassarna på. Måste verkligen ta tag i den saker, för då blir det extra mysigt, enligt mig själv då. 

Här hemma däckade vi i förkylning, yes, jag med. Det hostas, snörvlas och jag nyser så att grannarna trillar av stolen tror jag. Så inget nyttigt gjort, bara kollat film, fikat och druckit te. Jo, höstens första morgonbrasa har vi tänt. Det är nog det jag älskar mest med hösten. Tassa upp, tända brasan och sen sitta där i timmar framför frukostbordet.

Hoppas ni haft en skön helg och fin söndagskväll!
kram camxx


Kommentarer

Populära inlägg