höst hemma hos mig


Ni som följer mig på instagram (@dreamhousecammy), har säkert redan sett mitt lilla höstpiff, och annars kommer här en bildkavalkad från vårt lilla hösthem. Jag har planterat blommor, pimpat lyktor, tagit ut fällar, plädar och myst till det. Det är lättare när man har en altan med tak såklart, så slipper man släpa in och ut allt hela tiden. 

Sen har vi mustat äpplen, som vi gör varje år numera. Det som är så fiffigt är att de kan vara lite kantstötta, ej ruttna, när man mustar. Och det blir så vansinnigt gott och vi njuter varje morgon.

Idag visar sig hösten återigen från sin allra bästa sida, så himla härligt. Jag har kört släp genom stan och tömt en lägenhet, och hämtat upp en soffa på vägen hem. Snart jag jag till lagret, tömma och fixa. Det är inte alltid glamour med homestyling, mycket bära och kånka, fast det är en del av grejen som gör att man älskar allt.

Imorgon besök ang inredningshjälp, och sen leverera möbler till en kund, på torsdag vankas det Hem & Villa mässan, ska bli himla kul!

Fortsatt fin vecka till er!
kram camxx






Kommentarer

Sooooo beautiful!!!!

Greetings & Love
Ines
Unknown sa…
vad fint det blev! Ser höstigt och inbjudande ut. Kissen ser bekant ut :-) Hade en kisse i samma ras för många år sedan. Så fina de är.
Ha en fin kväll
Caroline från
http://oceanlivinginsight.blogspot.se/
Anonym sa…
Hello Camilla,
wow you have a wonderful blog and really a dreamhouse <3
i have added you on my lovely bloglist.
Greets from germany
Nybyggare sa…
Supermysig trädgård.

Riktig inspirationskälla.

//Nybyggare
Följ vårt villabygge på Gudö
aleka sa…
Herregud så fint! Önskar du kunde komma hem till mig i Grekland om göra om. Skulle verkligen behövas!
angie sa…
es sieht sehr gemütlich bei ihnen vor dem haus aus!!! ihre katze ist süß!!! liebe grüße von angie

Populära inlägg