shoppinglista för New York


 
  
Börjar kunna tänka att vi faktiskt åker till New York om en vecka.. Börjar att inse att jag nog behöver en alldeles tom resväska..som såklart skall fyllas.. hehe..

Favvos från Pottery Barn...älskar ju flamingos och hur fin var inte ovan lilla sminkväska..och deras badrumsserie ser alltid sådär härligt lyxig ut..sen kan man ju såklart ta vilka glasburkar som helst att fylla, men det ser himla tjusigt ut... Blev väldans glad att williams sonoma återigen har min absolut favvo doft - Pink Grapefruit, här ska det åka ner några flaskor hem, likaså diskmedlet som jag blandar ut med vatten och har i små blomsprutflaskor och torkar av med. Sen får alltid några finfina burkar komma med, som både verkar som ögongodis och riktigt godis... 

Sen ska jag passa på att handla lite grejer till homestyling. Pottery Barn har fina dushdrapperier som kan sätta piff på vilket badrum som helst. Och kuddarna.. ska köpa med mig lite mumsiga kuddfodral, den ljuvlig sköldpaddan, och de i korall..mmmmm

Shoppinglistan har börjat..imorgon tar vi lite fler tips.

Ledsen för lite sporadiska inlägg just nu, men minsta sessan har förkylningsastma. Försöker kombinera jobb och tankarna på allt som skall hinnas med innan jag åker. 

Nu nattinatti.



Kommentarer

Marie sa…
Hejsa
Jeg vil også anbefale at Du kigger forbi Crate&Barrel, de har også såååå mange fine ting.
http://www.crateandbarrel.com/
Er helt enig med Dig at Potterybarn har rigtig mange flotte ting. Også en af mine favorit butikker.
Super fin blog Du har :o)
God tur til NYC :o)
Kram
Marie
Susanne i Connecticut sa…
Missa inte West Elm och CB2. Kolla in Mrs Meyer's handtvål, diskmedel, städspray och tvättmedel. Finns bl a på Whole Foods. Inte lika många dofter som handtvålen hos WS men mycket populär just nu. Trevlig resa!
OM du köper in några x-tra kuddar av de med sköldpaddan, är jag den första att anmäla mitt intresse för att köpa en av dig.

Helt fantastiskt fina!

Trevlig resa!

//Iren
dreamhouse sa…
tusen tack snälla söta ni för tipsen! ska absolut kollas in!!

Iren, lovar om jag hittar tar jag med!

kramkram
camxx

Populära inlägg