Homestyling - studio i birkastan

 
 
bilder: camilla dreamhouse, fler bilder på instagram @dreamhousecammy


Idag har jag spenderat dagen i den här ljuvliga lägenheten belägen på Rörstrandsgatan i Birkastan. Vad sägs om dubbeldörrar som öppnar upp mot en lummig balkong.. sitta där och lapa kaffe i morgonsolen. Lägenheten var i princip tom, det stod en säng, byrå och sideboard. Bjuder på en sneakpeak i form av detaljer, återkommer med länk när den finns ute på hemnet.
För mer info om styling, kika gärna in här hos dreamhouse.se

Imorgon ska jag styla en lägenheten här i hamnen, där har de havet som närmsta granne..man somnar till vågorna som slår mot kajen.. inte helt fel.

Hoppas ni haft en skön lång ledighet! Nu ska jag sippa mitt vita vin, fira att det är måndag, och jag är galet allergitrött..

kram camxx




Kommentarer

Unknown sa…
Önskar du fanns på västkusten. Har följt din blogg i flera år och tycker det du gör är så grymt snyggt.
dreamhouse sa…
ååh Lena, vad go du är! Tusen tack snälla rara!

Stor kram till dig! fast du vet att jag kan göra inredningshjälp även online, får jag bilder och planlösning kommer man långt;)

Populära inlägg