zebramatta - wishlist

 
 
 
elle decor, sköna hem -kristina lifors, day home office, house to home, sköna hem

Zebramönster har varit på tapeten ett bra tag, och det är väl kanske först nu som jag känner ett riktigt habegär till just en zebramatta..jo i hallen skulle den ligga finfint. Ja inte en riktig då. 

Men det är lite coolt att just zebra funkar precis lika bra i ett toppmodernt hem, som i ett hus alá Hampons, eller i ett country house. Den är klassisk och går liksom aldrig ur tiden. I väntan på min zebramatta har jag köpt ett par byxor, i just zebramönster..

Känner mig helst slut av den här jäkla allergin, knäcker en.. Men idag har jag haft möte med ev en ny kund, tömt en lägenhet och planering av kommande jobb. Mycket roligt att se fram emot, det går fort nu.. 

På fredag åker jag med mina finaste tjejkompisar till Köpenhamn, en fantastisk födelsedagspresent som jag ska njuta av till fullo. Precis vad en lite trött småbarnsmamma kan behöva, en riktig girlieweekend♡

Nu, nattinatti
Camillaxx

Kommentarer

For noen nydelige bilder! Sebramatte er dødskult.
Tak for lekker inspirasjon

Klem fra Elisabeth

Populära inlägg