hemmakontoret

bild från House to Home.uk.com


Jag sitter just nu i mitt 'solrum', mitt nya ljuvliga kontor där tapeterna är solgula och varma. Gröna härliga ormbunkar, sisalmatta och rullgardiner i bambu. 

Snart ska jag ta bilder och visa er, men först inväntar jag min anslagstavla i kork, tavlor ska få åka upp, men sen så. Så egentligen är min inspirationsrunda över gällande kontor, men var bara tvungen att visa er det här fina enkla hemmakontoret. Fint med öppna hyllor, den mjuka färgskalan, detaljer i svart och rullgardiner som fångar upp hela färgspektrat. 

Sen som jag själv gjort, är det så himla fint att blanda upp med små personliga ting som man gillar. Som gör att det är sådär extra mysigt att sitta här. Ni ser flaskorna, timglasen, ugglan. Det är det som gör det. Fina lådor är praktiskt och snyggt när man vill stoppa undan små pryttlar, för det är sånt som gör att man lätt blir less på stök. Då är det bara att öppna locket.

Hmmm ser just nu att små blåmesarna har fullt skå med att bygga bo med fårskinnet som ligger på altanen, gotta go.

Fin kväll!
kram camxx

 

Kommentarer

Tina sa…
Ha, ha vilka busiga blåmesar:)!!
Ser fram emot att få se färdiga fina kontoret- can't wait!!

Populära inlägg