nystart -igen

lampa från LYKTAN

Fin kökslampa alt över en köksö, fungerar lika bra i en modern såväl som i en lantlig miljö..

 Härligt inspirerande bild som känns väldigt svenskt...nu äter jag iof varken potatis eller direkt lök pga av min lilla mage, men här hemma har vi laddat för en grönare och hälsosammare vår. Jo som alltid, eller.. Min mage och framförallt mina tarmar blir galna av bröd, jäst, pasta, lök och övrig tung och hårdsmält mat. Så nu är det bort med det vita, inkl socker. 

Är inne på andra veckan, har gjort det förr under ett helt år och mådde då strålande...men sen halkar man ur och inser att ens kropp inte är skapt för vissa saker. Nu tar vi nya tag.

Skönt med fredag och helg! jag ska iof jobba en del men härligt med familjetid. Önskar er en fin helg!
kram cam


Kommentarer

fruLarssons sa…
Vilken vacker bild!
Här hemma är vi också inne på vår andra vecka med nya matvanor, å tänk va bra vi mår :)
Hoppas du får en riktigt fin helg!
Johanna sa…
Vacker lampa!! Var får man tag på den? Har googlat på allt jag kommer på tycker jag :)
Anonym sa…
Tror infon är fel ang lampan. Lampan är från Lyktan-Bankeryd och heter Kustvaktaren.
Hej!

Jättefin lampa från LYKTAN! Finns hos Fritsla Tyglager för 1895.- Ring 0320-72341 så skickar vi gärna! ;)

/Lena
dreamhouse sa…
anonym och Lena: Tusen tack för rättelse och info! Ber väldans mycket om ursäkt och ska genast korrigera. Tack Lena!!! kramkram camxx

Populära inlägg