kontorsbygge och tankar

bild via purple area

Så himla fin bild, älskar den mjuka färgskalan.. som mjuk len nougat♥

Ledsen för dåligt uppdatering men förra veckan hade jag två små som inte mådde bra och övrig tid gick till jobbjobb. Det är en av de största fördelarna som jag älskar med att vara egen, förmågan att kunna styra sin egen tid. Men då blir det gärna lite här och där, pyssla och trixa för att få ihop allt. Men..älskar mitt jobb! Just nu driver jag flera inredningsuppdrag och varvar med styling. Vill ni ha hjälp, kika in här.

Apropå jobb så har vi nu ritat upp mitt nya kontor, ska få nytt skrivbord med förvaring, stooooor anslagstavla där jag får plats för alla mina moodboards.. Funderar även om jag inte skall måla om, älskar den duvblå färgen men kanske dags för förändring.. efter sex år.. En annan fråga..ska vi slipa om golvet där inne, och testa en annan nyans... Hmmmm blir nog till att göra ett moodboard för mig själv denna gång.

 Avslutar med en bild på vårt vintervita hus.. Idag blåser det iskalla vindar och snön yr.. ruggväder på högsta nivå. Fin måndag önskar jag er!

kram camxx


Kommentarer

Populära inlägg