2014♥


Tänk då var det nytt år - välkommen 2014!

En underbar Nyårsmiddag, och jag har även hunnit bli ett år äldre. Fick dessa magsikt vackra rosor som bara blir större och större...40 stycken. Liksom jag♥

Jag ska visst få möta våren i  Köpenhamn med mina kära vänninor. Våra små sessor ska få stå på skidor i slalombacken. Mamma ska få uppleva NY tillsammans med mig och min syster. Vi ska få värma våra fossingar i salt hav och mjuk sand. Mycket att se fram emot detta år och såklart massvis av spännande jobbprojekt som jag ser fram emot. Jag tänker ta det här året och göra något fantastiskt. Är fulladdad av energi och min nya almanacka fylls på.

Men först några dagar till med familjen. Vi latar oss, samtidigt som att vi är inne i rensa, slänga, göra rent på djupet. Igår hela badrumskommoden, oh my vad mycket plats jag har nu. Idag blir det skinande rent under diskhon och skafferiet står på tur, som även ska få ett nytt målat golv.

Hoppas ni haft fina dagar och ett nytt år att se fram emot!
Tack för att ni finns med, ni hittar mig även på instagram @dreamhousecammy och på facebook här, gilla och följ mig gärna.

Kram camxx

Kommentarer

Alldeles underbar rosbucket Camilla!
Stort grattis på din stora dag också! Må 2014 bli ett bra och spännande år!
Kram Anna i Skåne
Stoooort grattis på din 40-års dag, hipp hipp huuurrrraa! Magiskt vackra rosor!

Kramiz aka
dreamhouse sa…
Anna: härligt att höra av dig! tusen tack fina du, önskar dig desamma!

aka: tusen tack gulli!!
Men va fint! Himla vårigt! :)
Kram Anna - Housesoul.se

Populära inlägg