finaste av dem alla




foto:camilladreamhouse
Fick en underbar dahlia från min finfina vän blomsterflickan. Planterade den hos min älskade kisse Frasse som vilar här. Han hann tyvärr inte flytta in med oss i huset förrän han lämnade oss, men han e alltid med oss då han ligger under den finaste platsen i trädgården. Under det lilla guldregnet vakar han över barnen då de springer runt och leker. Här ser vi till att alltid ha blommor och blir såklart efter säsong.

Just nu sover båda barnen här, ska försöka röja lite. Fredagskänsla, lovely! Hoppas ni får en härlig och förhoppningsvis långledig helg. Vi ska bygga minsta sessans vägg!! såklart blir det bilder. xx

Kommentarer

Tina sa…
Så himla kärt!
Jag rör mig inte i blogg- världen så mycket numer, men hit kan jag ej motstå att kika in lite då o då. Alltid lämnar jag med en glad känsla i kroppen, hämtar inspiration o inte minst motivation till att ta tag i saker här hemma i mitt egna lilla hus. Tack Camilla för att du delar ditt hem o liv med oss där ute! Alltid med sådan kärlek o värme!
Extra guldkant blir det så klart när du visar foton från ditt fantastiska hem o era spännande projekt.
Med önskan om en lång i härlig helg!
//Tina
Sabina sa…
Vilken fin plats för kissen och härlig blomma!
Ha en riktigt skön dag!
Kram Sabina
Anonym sa…
Kram!
northface sa…
アウトドアスポーツ者にとって、ノースフェイスは必ず聞いたことがあるでしょうnorthfaceそして多分買ったことがあるでしょう。アウトドアスポーツ者にとって、THE NORTH FACEは第一の選択です。はアメリカの名アウトドアブランドです。
http://www.e-thenorthface.org/
dreamhouse sa…
tina: ååh du satte huvudet på spiken, det är precis så jag vill att det ska vara och kännas...INSPIRATION och VÄRME. Tusen tack för fina ord och massa kram till dig!!!

tack söta ni för värmande hälsningar! kramar till er

Populära inlägg