torsdag 23 september 2010

trick & treat




Det är ett tag till Halloween men redan nu smyckas de amerikanska sajterna med inspirerande pumpor och små söta spöken. Vi har ju glatt anammat den här helgen i Sverige mer och mer, och tycker den är rätt mysig. Vackra pumpor i trädgården och lite bus. Tänk vilken lycka för de små liven att få hem en vagn fylld med gosaker. Dean & Deluca, de kan de. Älskart, och saknar att besöka. Kikar ofta in på sidan för inspiration, kolla in mer här. Har krupit upp i soffan med en kopp te, varm tröja och gosiga raggisar, känner mig frusen och lite halsont. Ha en finfin kväll alla. xx

2 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Haha var du tvungen att påminna mig... mina raggsockar är fortfarande inte klara;) gjorde första på 2 dagar sedan har det tagit tvärstopp.

Livet på Sjögård sa...

Min dotter var och hälsade på min syster i Dublin förra halloween och fick gå med grannens barn på trick or treat... hon var ju lycklig som bara vad :) det enda kruxet var att hon inte gillade deras godis... smakade väl mest socker och förgämnen bara...

Men visst är det mysigt med höst, tända ljus i lyktor och varma sockor :)