lördag 12 juni 2010

vinnare


kök hos me and alice
Här håller vi på att blåsa bort kan jag lova, men mysigt ändå. Fick en stund imorse alldeles för mig själv, nedsjunken i fåtöljen med tända ljus, inlindad i filt, mörk choklad och min bok som jag börjat läsa..Mys på högsta nivå. Har glömt att berätta vart den fina kolsyremaskinen numera bor, jo i ovan kök hos Susanne. Den passar perfekt in i henne lantliga kök. Den läckra kaffemaskinen vann Petra som kommer från Ronneby. Grattis till er båda! xx

4 kommentarer:

Jojo sa...

Oh to have a kitchen so clean and orderly!

Poppies and Sunshine sa...

I love the picture of this kitchen! The simplicity of the white color palette is perfect.

Anonym sa...

Och som jag längtar efter den =)
Tack igen! /Petra

Gary sa...

What a beautiful home. The mature, lush landscaping certainly begs for indoor/outdoor living, Looking forward to seeing more of these photos!
singapore interior design
singapore interior design company