sköna söndag


Tror minsann att det var här jag skulle legat idag..doing nothing.. Vi hade en underbar dag och kväll igår tillsammans med goda vänner (där vi även följde bröllopet såklart), så lite trött idag. Istället för att då ta igen mig får jag en otrolig energi till att göra grejer. Har klippt gräset, legat på knä och kantklippt runt buskarna, städat, tvättat några fönster (betar av några då och då), vattnat rabatterna. Så nu är jag verkligen helt slut. Behåller ovan bild för inspiration till veranda tak. Nu, nattinatti. xx

Kommentarer

Känner igen mig i rengöringen av fönster, försöker också beta av några pö om pö! Jättefin inspirationsbild!

Kramiz aka
Ja men vad skönt för då kan du ju slappa idag ist ;)
kram!
Anonym sa…
Hej!
Underbar bild! Mkt smakfullt! Fick trädgårdsinspiration av dig nu, vi kom hem igår från en vecka på vår favorit ö vid Medelhavet (den lille doppat tårna i havet men det var visst inte lika skönt som badbaljans värme!!) och trädgården såg ut som en djungel!! Då vi har en stor trädgård väntar nu mkt djungel att tämjas! Men ngt fantastiskt väntade också- pioner i blom! Har en intill mig på köksbordet. Ljuva sommartid!
Ha en fin vecka!
Hälsn. Anna T i Skåne

Populära inlägg